Любими ТВ сериали: Фантастика и Фентъзи

11 януари 2014 г.

Много се страхувах да започна този пост, защото съм голям ..сериаломан и все се опасявам, че поста ще стане прекалено дълъг. Все пак реших да го направя, защото взех решението, че ще го разделя по жанрове в отделни постове за да съм сигурна, че ще успея да обхвана всичко, което харесвам.

Днес ще ви занимая със всички фантастични и фентъзи сериали, които харесвам повече от обикновено и ще опиша накратко за всеки един, без много да издавам от съдържанието му.


1. Game of Thrones (Игра на Тронове)
Без съмнение любимия ми сериал. В началото бях много скептично настроена, мислех си че е нещо средновековно, но тотално греших. Ако случайно не гледате сериала - сега е времето да го започнете. Скоро очакваме 4ти сезон. Като цяло разказва се за няколко благородни фамилии, всяка си се бори за нещо (но основно за престола). Страхотното на този сериал е че никога не можеш да предположиш какво ще се случи, винаги грешиш. С всеки епизод те изненадва с нещо. Обожавам го!


2. Doctor Who (Доктор кой)
Класика в жанра, първите серии на сериала датират от ранните години на 60те, но се възроди с нови съвременни сезони през 2005 - до момента 7. Разказва се за пътешествията през времето и пространството на един "Господар на Времето" наречен Доктора, който винаги има човешки спътник. Когато умре Доктора си променя образа за това до момента има 12 такива. Един страхотен британски сериал, който всеки любител на фантастиката ще оцени.


3. Fringe (Експериментът)
Сериал на един от най добрите режисьори на нашето време, а имено Дж. Дж. Абрамс. Действието се развива около 3ма главни герои - агентка на ФБР, луд учен и готиния му син. Сериала е много подобен на "Досиетата Х" и се занимава със странни случаи, паралелни вселени, пукнатини в времевия континиум и т.н. има също и голяма доза митология и фолклор. Сериала е един от любимите ми и свърши миналата година с цели 100 епизода в 5 сезона.

4. American Horror Story (Американска История на Ужасите)
Постера, който виждате е с персонажите от първи сезон. Интересното в този сериал е, че всеки сезон има напълно различна тематика и повечето от актьорите са сменени, но все пак има няколко статични такива. Първи сезон е за къща обладана от духове и семейството, която живее там. Втори за лудница, чиито персонал май са по-бутнали и от болните там. Трети е за вещици и магии, вуду и вскякакви откачени неща. Сериала е абсолютно невероятен, като смятам че със всеки сезон става все по-добър.



5.Contimuum (Континиум)
Мацка-нещо-като-полицай от 2077 попада в наши дни заедно с банда престъпници осъдени на смърт. Съюзява се с младо момче, което в нейното време (като вече пораснал доста възрастен мъж) е един от най-важните и богати хора в света. Естетсвено съвсем случайно се съюзява с полицай от наши дни и въпреки всичките пречки успява да го убеди, че тези хора са престъпници, въпреки че все още дори не са се родили. Очаквам с нетърпение трети сезон!



6. Falling Skies (Падащи Небеса)
Помните ли д-р Картър от "Спешно отделение"? Тук ще го видите в абсолютно друга светлина, брадясъл и як, биещ се за Земята с куп извънземни. Сериала започва след като планетата ни вече е превзета от извънземна раса и малкото останали хора се борят за живота си. Естествено главния герой и синовете му все оцеляват. Персонажите са супер яки, ефектите са на ниво и е пълен с 3 сезона битки, бойни планове, неочаквани съюзи и драми. Доста симпатичен сериал!


7. True Blood (Истинска Кръв)
Гилти плежър номер 1. Сериал за вампири. Проследява живота на една много дразнеща сервитьорка-телепат и любовните и драми предимно. Цици-мици, секси тайм, но важното е че има няколко супер яки героя, които ме държат да го гледам всичките тези години. 6 сезона мацката не може да реши дали я сърби или боли, случват се доста интересни неща, но през цялото време ще ругаете главната героиня колко е глупава. Слава богу съществуват Пам, Лафайет и голото тяло на Александър Скарсгард за да поддържат интереса жив.



8. The Vampire Diaries (Дневниците на Вампира)
Гилти плежър номер 2. Друг сериал за вампири. Проследява живота на 15те Аз-а на главната героиня, която също като предната не може да реши дали я сърби или боли. На пръв поглед изглежда туайлайт номер 2, но всъщност понякога ми удрят ченето в земята с яки и завъртяни истории. Определено става за гледане и го препоръчвам. 5 сезона, заслужава си.


Шаутаут за Haven, Supernatural, Once Upon a Time, Misfits, Pushing Daisies и V, които също следя с интерес, но по една или друга причина не можах да ги класирам. Особено ме е яд за Supernatural и Misfits, които с последните си сезони ме отказаха дори да гледам.
Очаквайте още части, но мисля че това е най-обемния жанр, който гледам. Ще видим как ще сместя другите.
А вие какво гледате?

Препоръките ми за Драма и Комедия

16 коментара

  1. На Игра на тронове и аз съм голям фен! Почти ме нави да гледам и True Blood, въпреки че мразя вампири, Здрач и подобни.

    ОтговорИзтриване
  2. True Blood ми е най-най-най-любим!
    Иначе Вампирската Диария я гледах до 2ри сезон някъде, но ми стана ту мъч боза. А GOT е просто велик!!! Нямам търпение до март! <3

    ОтговорИзтриване
  3. за got искам да се омъжа и да му позволявам да ме малтретира и мачка. и аз бях скептична в началото, но след "айде да си пусна един епизод да видя как е" изгледах целия първи сезон за една вечер.

    ОтговорИзтриване
  4. След 2005 не мисля, че съм гледала сериал от този жанр, който да не ми доскучее ужасно. Обмислям да започна да гледам Once upon a time обаче.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Има доста по-добри от имало едно време .. доста кьораво е направен хаха

      Изтриване
  5. "Слава богу съществуват Пам, Лафайет и голото тяло на Александър Скарсгард за да поддържат интереса жив." Абсолютно моето мнение! Аз лично спрях на 3 сезон, не можах да я понеса тая Ана Пакин. Много ме е яд, че не следват сюжета на книгите! Там Суки си е мацка на място, Тара е бяла и НЕдразнеща и липсват един куп от щуротиите на сериала.

    ОтговорИзтриване
  6. След Суки, най ме дразни Тара! Ама във книгите убиват Лафайет още във втори сезон.

    ОтговорИзтриване
  7. Мани, не знам до колко те радва четенето, но щом харесваш "Игра на тронове", хвърли едно око на оригиналната книга "Песен за огън и лед". :-)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много съм се чудила дали да ги почна, но малко ме притеснява че сериала ми е разказал половината неща вече и си предстаям героите само както са филма и ще съм ..предубедена хах

      Изтриване
    2. Аз спрях да гледам сериала, защото ми "разваля" книгата :-)
      Във филма някои неща са доста смляни, други са пропуснати, дори някои герои са леко променени /Роб/, други изобщо не съответстват /Шае, жената на Роб - Джейни Уестърлинг в книгата/ ...
      "Нищо не знаеш, Мани Рокс!" :-) :-) :-)

      Изтриване
  8. И на мен ми е най-най-най-любим този сериал Мани, но книгите са още по-по-най, само се надявам Мартин да не убива Тириън хах :) Иначе и Falling skies е сред най-любимите ми! А за Contimuum ме нави да го проверя :)

    ОтговорИзтриване
  9. Само аз ли харесвам "Бъфи, убийцата на вампири" и нищо друго за вампири, защото нищо не е достатъчно добро...? :D

    ОтговорИзтриване
  10. Даваш добри идеи за сериали, като цяло харесвам фантастиката. First Wave е готин (по-стар) фантастичен сериал.

    ОтговорИзтриване
  11. Contimuum ми звучи интересен и ще го изгледам. Supernatural за месец и половина изгледах 5 сезона и от една година влача 9-тия. А Дневниците ги гледах с огромен интерес но последните 2 епизода въобще не ми харесват нещо (по- ми е интересен Древните)

    ОтговорИзтриване
  12. The vampaire diaries е уникален сериал. Препоръчвам ви да гледате Lost girl; Smalville; Arrow. Тези сериали са много готини. Нямя да съжалявате :)

    ОтговорИзтриване
  13. Once upon a time е уникален ! Лично аз много го харесвам и го следя с нетърпение...Не е страшен и не ми омръзва. :)

    ОтговорИзтриване