Предизвикателство: Стягане

3 януари 2014 г.

Здравейте всички и честита нова година! Направо започвам по същество - искам да ви споделя любимите си упражнения, смятам че за след коледните празници ще влезе в употреба на доста хора и съм много развълнувана да ги започна отново.
Спомням си още като малка как майка ми имаше касетката на Синди Крауфорд с упражнения и съвсем случайно миналата година попаднах отново на нея и по-специално на 10 минутната програма.
Първо и преди всичко искам да уточня, че програмата няма да ви помогне да смъкнете килограми сама по себе си. Програмата е за стягане на тялото и тонус. Някой беше писал за 'skinny fat' хората, та смятам че това е най-подходящо за такива хора. Хора, които не са с наднормено тегло, но просто искат да спрат да си подръпват сланинките по определени места. Не съм я пробвала с диета, защото не спазвам диети, но предполагам, че ще е добро допълнение към ежедневния режим на всеки решил да си постегне тялото.
Лично аз забелязах видим резултат от програмата само след 2 седмици (10 тренировки) Правех упражнения 5 дена в седмицата, след това нещо поспрях и сега реших пак да ги правя.

Якото е че е само 10 минути и ако пък не можете да отделите 10 минути за трениране - просто .. ще си умрете дебел и отпуснат хахаха.
Преди месец-два гледах по блоговете на някои колежки-блогърки предизвикателство с клякане, което за мен е малко .. на никъде, защото ако ще тренираш - тренирай си цялото тяло. Тренировката на Синди натоварва всички основни мускулни групи и ако правите упражненията правилно смятам, че и вие ще видите резултати много бързо. Току що направих първи ден тренировка .. каня ви на .. 'танц' :P

 

Tips: 
Преди да започнете първите няколко пъти - загрейте добре, пийте аспирин.
Ако не можете да направите някое упражнение до край - изчакайте следващото, а не спирайте цялата тренировка. Колкото можете (особено първите пъти). След време ще усетите колко по-леко става всичко.
Клекове се правят като изнасяте тежеста на тялото НА ПЕТИТЕ, не на пръстите на краката.
Пригответе си удобно място за трениране и постелка за земята.
Намерете си дрехи за трениране, различни от ежедневните, нещо което ви е удобно, но в същото време да не настинете като се изпотите.
Направете си календар кога ще тренирате и отметвайте всеки ден.
Дишайте и не бързайте 'да свърши' или 'да преброите до Х', целта е да се понатоваите.
Ще се изпотите, неизбежно е.

2 коментара

  1. Проблемът дори не е толкова в яденето по празниците, ами просто зимата наистина предразполага към обездвижване - затова всякакви гимнастики/упражнения/йога са добре дошли :)

    ОтговорИзтриване