50 неща, които искам да направя!

6 януари 2014 г.

Видях поста на Ади и реших да се пробвам и аз. Имам толкова много общи точки с нея, че мисля, че чак ще изглежда като плагиатство хаха :D Oh, well.. (бтв мисля да зачерквам неща, които успея да направя) Нещата нямат определен ред, пиша всичко както ми дойде на ум.

  1. Да посетя Исландия.
  2. Да видя Северното сияние.
  3. Да притежавам първо издание от любима книга.
  4. Да видя Robbie Williams на живо.
  5. Да стъпя на друг континент.
  6. Да закача първата картина в първия си собствен дом.
  7. Да посетя Франция, да седна в луксозен френски ресторант и да ям Blanquette de veau с чаша Pinot Noir.
  8. Да науча някого да чете.
  9. Да успея да спася нечий живот.
  10. Да се загубя в непозната държава.
  11. Да пътувам без посока.
  12. Да успея да помагам на родителите си, когато някой ден имат нужда от мен.
  13. Да видя нещо неповторимо.
  14. Да бъда майка и да чуя детето ми да ми каже за първи път "Обичам те".
  15. Да притежавам парфюм Chanel №5, червено червило да пак на Chanel и кутия цигари "Собрание" черни и шарени (не знам за какъв чеп са ми, но са прекрасни)
  16. Да пишат за мен във вестник/списание.
  17. Да спя под открито небе (по хубав повод, не защото съм пияна или нещо такова)
  18. Да стъпя в пустиня.
  19. Да стъпя на ледник.
  20. Да създам/измайсторя нещо с ръцете си.
  21. Да се науча да танцувам добре ПОНЕ един вид танц.
  22. Да науча още един език.
  23. Да ме хипнотизират.
  24. Да се запозная с някой под фалшиво име и самоличност и да си общуваме все едно съм друг човек.
  25. Да видя света през чужди очи. (не знам как ще стане, винаги ми се е струвало като нещо страхотно)
  26. Да доживея да се телепортирам!
  27. Да имам татуировка изобразяваща луна.
  28. Да напиша детска книжка.
  29. Да гледам мюзикъла "Wicked".
  30. Да участвам във филм или пиеса.
  31. Да притежавам дреха на Rick Owens.
  32. Да си купя брой на StyleZeitgeist.
  33. Да направя собствен доброволчески проект/обмен/лагер.
  34. Да заснема и режисирам късометражен филм.
  35. Да докосна диво животно.
  36. Да се науча да преодолявам паническите си атаки по време на возене в превозни средства.
  37. Да имам френския постер от "Приятели" във всекидневната си.
  38. Да направя пътуване в което да посетя и разгледам поне 2 държави една след друга.
  39. Да прочета и притежавам всички книги на Чък Поланик.
  40. Да имам специално издание на "Боен Клуб" на DVD.
  41. Да се запозная с любим певец/писател/дизайнер.
  42. Да се науча да плувам.
  43. Да докосна водите на океан.
  44. Да притежавам автентичен предмет от 20те.
  45. Да снимам с plate camera.
  46. Да не ям месо 6 месеца.
  47. Да да гледам изгрев на морския бряг.
  48. Да се возя на кораб.
  49. Да живея поне месец в друга държава.
  50. Да направя снимка на 100 неща, които ме правят щастлива.
So far 14/50. Last updated 15.09.16.

12 коментара

  1. Отговори
    1. Давай! Супер е ..вдъхновяващо! ;)))))

      Изтриване
  2. 14. Да бъда майка и да чуя детето ми да ми каже за първи път "Обичам те". !!!!!!!!!!!!! <3

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасно
    47.Да гледам изгрев на морския бряг - ела в Бургас за July morning! Още си спомням моя първи изгрев. :)

    ОтговорИзтриване
  4. ооо и аз крада, много яко, повечето неща попринцип са и в моя списък, но ще се опитам да съм по-креативна :)

    ОтговорИзтриване
  5. Много яко :) От номер 14 няма по хубаво изживяване на света <3

    ОтговорИзтриване
  6. Йееееее! И аз крада!!! Пожелавам ти всичко това, Мани!!! ^_^ <3

    ОтговорИзтриване
  7. 24. Да се запозная с някой под фалшиво име и самоличност и да си общуваме все едно съм друг човек.
    -> това звучи много забавно! Може и аз скоро да направя такъв пост :)

    ОтговорИзтриване
  8. С теб съм за Роби, Рик, пустинята и ледника! За пръв път пиша, но те следя редовно, Мани!

    ОтговорИзтриване
  9. Аз също мисля да открадна. Надявам се да нямаш нищо против <3

    ОтговорИзтриване