[Топ 5] Любими продукти за коса

25 януари 2014 г.

Хайде, нова поредица постове наречена ТОП 5
Реших, че по този начин ще мога да пиша както за лични неща, така и за козметика. Тъй като отдавна не съм пускала козметичен пост - ето го и него!
Ако ме следите от достатъчно дълго може би знаете, че продуктите за коса са ми най-голямата слабост в козметиката, обичам да пробвам всякакви нови неща, постоянно! Та ето го моя топ 5 с продукти за коса!

Писала съм и преди за розовата серия на GLISS, винаги ще повтарям, че това ми е най-любимата серия продукти за коса, които забележимо правят разлика в косата ми. По принцип косата ми е много твърда и жилава, този шампоан успява да се справи с не леката задача да я подреди и направи бляскава, без да я утежни допълнително и без излишно омазняване.

Ново попълнение в банята ми и продукт, който от първото нанасяне ми стана фаворит е шампоана на Yves Rocher! Никога до сега не бях пробвала продукти на марката, а всичко с 'no frizz' на етикета ТРЯБВА да бъде мое. Шампоана струваше около 5лв, а свърши хиляди пъти по-добра работа от John Frieda, който беше с 10лв по-скъп. Измива прекрасно, мирише свежо и се справя без проблеми със своенравната ми коса, която хвърчи навсякъде. Определено ще пробвам още от техните продукти!

Друго ново попълнение в арсенала ми е всеизвестния сух шампоан на Batiste. До преди него си мислех, че и бебешка пудра да си сложа - всички сухи шампоани са едно и също.. да ама - не. Вземах си ОГРОМНА опаковка и грам не съжалявам, ползвам го след къпане, когато нямам време да си измия косата сутрин, а бретона ми е ..бретон (който има - знае как е)
Косата ми става все едно току що съм я измила, мирише приятно, белите следи се заличават веднага след като го разтъркате, прекрасен е! Не мога да го нахваля просто!


Тук ви гледат още два продукта, които ползвам след измиване, понякога само единия, понякога и двата.
Научих за Kerastase от кутията на pinks, много ми хареса тестера и майка ми ми го подари за коледа! Йей! Продукта много добре действа на моя тип коса, не  утежнява, приглажда я и я прави лъскава и лесна за разресване, формулата му е доста течна за разлика от повечето кристали за коса, които са като ..гел. Трябва ти само 1 помпичка и мек масаж по краищата. Много, много го харесвам, страшно е икономичен и се радвам, че имам и цял размер продукт най-накрая!
Другия продукт на GLISS за който съм писала вече доста пъти е leave in балсама от розовата серия. Мирише страхотно, отново не отежнява косата ми, придава и блясък и здравина и на момента я усещам по-мека. За мен май всички балсами с отмиване ми действат еднакво, но този е специален, защото повечето неща без отмиване правят косата ми .. странна и на клечки, а този е ммм... <3



7 коментара

  1. "бретона ми е... бретон" о, толкова е точно : <
    откъде го купи/поръча сухият шампоан? че наистина звучи много добре, а си търся от край време.

    ОтговорИзтриване
  2. Ох, тия бретони, знам и аз.. :х И аз отдавна съм навита за сух шампоан, този на Balea казаха, че бил хубав, а твоя не съм го чувала...

    ОтговорИзтриване
  3. Да и аз искам да разбера за този сух шампоан - от къде и каква е цената му?

    ОтговорИзтриване
  4. Ау, толкова се радвам да чуя такива добри отзиви за този сух шампоан! Отивам да си го купя :D

    ОтговорИзтриване