[TAG] Изповед.

9 декември 2013 г.

Това може би е най-любимия ми таг пост до сега! Бях тагната в блога на  VMelange и с огрооомно удоволствие отговорих на всичко! В нейния блог сякаш май липсваха последните два въпроса, но аз ги допопълних от оригиналния източник хаха :D




Десет неща, които искам да кажа на десет човека точно сега (без да споменавам имена)

  1. Обичам те.
  2. Скоро си идвам!
  3. Липсваш ми.
  4. Искам да ти кажа толкова много неща, а не мога.
  5. Благодаря ти!
  6. Надявам се никога да не те видя повече.
  7. Искам да да не си на работа днеееес! Да идем на коледен базар! Виж си телефона!
  8. Искам да те прегърна най-накрая, рошаво човече!
  9. Отношението ти понякога ме обижда.
  10. Майната ви!

 Девет неща за мен:
  1. Гладна съм.
  2. Имам странно чувство за хумор.
  3. Понякога съм прекалено директна.
  4. Не понасям хора без мнение.
  5. Винаги съм била реалист.
  6. Обичам да чета.
  7. Бъзла съм. Често ме е страх от глупави неща/дейности.
  8. Обичам Star Wars, Star Trek, Doctor Who, комикси, игри, всички джаджи от ThinkGeek
  9. Мисля, че съм доста твърдоглава.
Осем начина (или пък съвета), с които да спечелят сърцето ми:
  1. Храна.
  2. Направи нещо мило, но не показно.
  3. Слушай ме какво говоря.
  4. Води ме на различни места.
  5. Не бъди ревнив и обсесивен.
  6. Споделяй интересите ми.
  7. Храна казах ли?
  8. Обичай ме и ме гали по коремчето :D
 Седем неща (а защо не и мисли), които кръстосват много ума ми:
  1. Приятеля, кучето и семейството ми.
  2. Работа.
  3. Университет.
  4. Трябва да направим ремонт в къщи и да купим нов диван.
  5. Нова квартира.
  6. Какво да ям днес?
  7. Бъдещето. Исландия. Път.
Шест неща, които ми се иска никога да не бях правила:
  1. Няма
  2. такова
  3. нещо
  4. на
  5. този
  6. свят.
 Пет неща, които значат много за мен:
  1. Аз?
  2. Семейството ми.
  3. Приятеля ми.
  4. Кучето ми.
  5. Домът.
 Четири turn offs:
  1. Неподдържани мъже.
  2. Ревнивци или грубияни.
  3. Със затворено мислене.
  4. Глупави.
Три turn ons:
  1. ..Свежи? Това определение ли е?
  2. Приказливи.
  3. Готина коса и усмивка. (shallow much?)
Две емоцийки, които описват животът ми точно сега:
  1. :)
  2. :S
Една изповед:
  1. ..наистина съм много гладна.

9 коментара

  1. Ето и моите отговори

    http://bbrillliantt.blogspot.com/2013/12/tag.html

    ОтговорИзтриване
  2. и на мен ми е любимото тагче, правя си го през няколко години, да видя колко неща са се променили :D
    нещото, което никога не се променя, е
    храна
    храна
    храна
    храна
    о и храна
    :D

    ОтговорИзтриване
  3. Обичай ме и ме гали по коремчето :D :D :D

    ОтговорИзтриване
  4. Мани наистина страхотен таг ето и моите отговори http://mymakeup2013.blogspot.it/2013/12/ag.html

    ОтговорИзтриване
  5. Много готин таг, и аз те тагнах в един есенен, ако ти се прави :))
    Ще се радвам да прочета отговорите ти.
    http://thebloggingandthebeautiful.wordpress.com/2013/12/10/sweather-weather-tag/

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси много, с удоволствие бих направила това, но вече правих ..есенно насочен таг с подобни въпроси и ще взема да се повторя.. май. Благодаря ти много все пак <3

      Изтриване
  6. О, и аз ще го направя. Някой ден. :D

    ОтговорИзтриване
  7. "Готина коса и усмивка. (shallow much?)" niceeee haha ^^

    ОтговорИзтриване