REVIEW: Rimmel Scandaleyes Precision Micro Eyeliner

29 декември 2013 г.

Ако ме следите отдавна или просто ме познавате, съм сигурна, че вече знаете, че очната линия е единствения продукт от декоративната козметика, който смятам за наистина важен при мен. Пробвала съм какви ли не очни линии - гел, с твърд писец, с мек писец, тип флумастри, евтини, скъпи.. абе .. всякакви.
Това, което държа да бъде очната линия при мен е да бъде трайна, водоустойчива и .. черна. Тази, която ползвам без прекъсване от година и половина - две и току що свърших втората си опаковка е тази на Impala №501 .. която е .. 4лв хаха (имала съм такива за по 20лв, които тази на Импала ги бие по много параграфи)
Отидох до Елитис за ново бурканче, но този път си викам.. абе дай да пробвам нещо ново, пък знае ли човек. Пробвах няколко вида, много се замислих да не пробвам някоя друга на Лореал, но се спрях на Rimmel, по принцип не исках да си вземам такава тип 'писец' защото съм забелязвала, че много бързо изсъхват, но си викам.. абе защо не.


Самата опаковка е супер, малко дебеличка, много удобна, хубав дизайн. Върха на линията е много тънък и прецизен, не много твърд, но е достатъчно стабилен за да знаеш къде, какво мацаш (ползвам я всеки ден от седмица и нещо) все още не се е прекършил/омекнал/изкривил. За начинаещ с очна линия е перфектен, защото наистина много улеснява нанасянето, за мен ..идва ми малко прекалено тънък, защото аз определено си слагам дебело очната линия и ми се налага да оцветявам малко повече, но времето за нанасяне ПАК е по-късо от това, което ми е нужно за да нанеса линия с контейнерче като тази на Импала. Трудно е да сгрешиш и да се омажеш прекалено, защото изпуска равно количеството продукт.

Сори за кривия суоч, надрасках го с лява ръка,
а снимката излезе размазана, не ми се снимаше пак.
От към трайност на очите - смело мога да заявя над 6 часа, с праймър - повече. Слагам си я преди работа и като се прибера не е мръднала - 8-9часа (евентуално може да е поизчезнала на външния край на окото ми, където правя запетайката за "котешко око"). Моите клепачи не се омазняват и по принцип добре се държат нещата върху очите ми, но ми е много дълбока сгъката на окото и понякога се налага да забърсвам малко от линията, която се е трансферирала отгоре на сгъвката. За да преценя вчера на едното око носех импала на на другото римел - не мръднаха.
От към наситеност - черно, матово. Определено не е НАЙ-черното черно, но на мен ми е идеално.

Като заключение..
Наситено черна, доста трайна и най-важното - адски лесна за използване. Перфектна е за начинаещи, от друга страна все пак имам едно на ум, че линиите 'писец', често изсъхват по-бързо и че често върха им се прецаква, но не искам да си правя предварителни заключения, за сега линията се държи перфектно и се нарежда на почетния номер 2 в класацията ми за очни линии.

7 коментара

  1. Аз още не съм си купила Импалската, само чакам да пообиколя да си я намеря и час по-скоро да си я взема, че моята на Голдън вече за нищо не става(не че някога е ставала), а много отдавна не съм носила така обичаната очна линия... :)

    ОтговорИзтриване
  2. Ще се пробва! Моята есънска почти свърши, така че.. Ай тръст ю, Мани!

    ОтговорИзтриване
  3. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  4. Отговори
    1. Квартални магазинчета за козметика, в София има е Елитис и по пиротска разни магазинчета ;) Може и от сайта им :P

      Изтриване