Review: I love ... Vanilla & Ice Cream Body Butter

5 декември 2013 г.

Хоп.. ето ме и мен пак с нова публикация! Този път едно ревю на маслото за тяло на I love ..*

Като цяло обожавам всякакви лосиони и кремове за тяло, но никога не бях пробвала body butter и много се зарадвах когато получих крема и нямах търпение да го пробвам!

Първо ще започна с опаковката, самата тя е доста здрава, пластмасова, с винт, изчистена и сладурска. Съдържаща приличното количество от 200ml продукт, който е предостатъчен за доста време обилно мазане.



С отварянето на крема веднага се усеща аромата на продукта, на мен миризмата ми напомня повече на сметанов сладолед или .. глазура на торта. Изключително сладък и силен, аз определено предпочитам дървесни и флорални аромати и имам много чувствителен нос, за това смятам че пък сладникавата миризма ще е в плюс за много хора. Веднага си топнах пръстчето вътре в любопитство и консистенцията беше точно това, което исках да видя в масло за тяло. Разтапяща се и гъста изглеждаща точно като сладолед, изключително приятна и лесна за размазване.

След баня веднага се намазах и като цяло е мнооого пестелив продукт, много малко количество ми стигна да се намажа цялата и просто замирисах цялата на торта, хаха. Осъзнах че с парфюмите ми миризмата на маслото нещо не се спогаждат, представете си Flora на Гучи смесена с миризма на ..глазура и сметанов сладолед хахаха. Но за ей тези мързеливи неделни 'спа' дни, които прекарвам понякога крема е повече от идеален. Аромата се запазва мноого дълго - часове .. Което отново е love/hate факт. Но на мен не ми пречи, дори ми допада трайността и не сега не съм имала крем с такава трайност.
Кожата ми остава супер хидратирана и мека, но не попива веднага предполагам, защото е доста гъст като консистенция. Отнема му минутка-две да потъне в кожата, но определено не е мазен. Смятам, че момичета със доста суха кожа на тялото би им допаднал изключително, защото действа продължително и е доста подхранващ. Аз го мажа предимно след епилация и когато ми ..изпръхне кожата на тялото от сухота или студ.

Като заключение мога да кажа, че това е супер готин продукт с който може да се поглезите в студените месеци и за хората със суха кожа, обичащи сладникавите миризми (аз лично не съм най-големия фен, но определено това не е най-важното и решаващото в един продукт за тяло) Аз, като човек, който предпочита да се къпе вечер, ползването преди сън е супер решение, защото какво по-готино да заспиш с мека кожа миришеща на нещо, което ядеш само по специални поводи хахаха. На мен доста ми хареса и с ръка на сърцето мога да кажа, че ми трябваше подобен продукт и се радвам, че го имам. Въпреки течния парафин, който не е най-страхотната съставка, (но пък на мен ми пречи само ако го слагат в кремове за ръце) смятам маслото за доста добро сезонно (и не само) решение.

Плюсове:
Меко и хидратиращо.
Пестеливо.
Продължителен ефект.
Голямо количество на приемлива цена. ~ 11лв.
Красива опаковка.

Минуси:
Не попива веднага (предполагам заради течния парафин), но пък и не съм очаквала от подобен продукт, защото все пак е ..МАСЛО, а не ..бебешка пудра.
Тежък аромат (което е едновременно плюс и минус)

*Продукта ми беше любезно предоставен за проба и ревю от фирмата вносител за България. Мненията са изцяло мои и никога не бях направила компромис с мението си в блога.

3 коментара

  1. Става за мазане на филийки :D

    ОтговорИзтриване
  2. Аз съм пробвала душ гела с този аромат и съм много доволна. Ще изпробвам и този продукт!

    ОтговорИзтриване