Girly Inspiration: Fashion Bloggers

11 декември 2013 г.











6 коментара

  1. le-happy и аз я следвам,
    а останалите са страшно яки. дори не знам коя ми харесва най-много :D

    ОтговорИзтриване
  2. Faiiint. <3 А другите - започвам да ги следя веднага! ^^

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. faiiint ми е любимата от всичките. Искам и всичките дрехи!

      Изтриване
  3. Aw, thankyou so much for the feature Mannie! <3 I love Le Happy too, going to check the others now! :) xx

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ah, you are sooo welcome, Steph! I love, love, love your style (well, im i am qute sure you are completely aware of my .. obsession, but eeh!) and everyone has to know! :D
      I was going to inform eveyone about the feature, but .. it slipped my mind,whatever hah :)))
      *hugs*

      Изтриване
    2. Hehe! You are too kind & I am super flattered, thankyou again! :D
      *hugs* <3

      Изтриване