Козметични разочарования

8 декември 2013 г.

Ще започна с това, че ако на мен даден продукт не ми харесва или ми действа по определен начин не значи, че и при вас ще е така. Всички сме различни, аз съм си аз и при мен тези продукти просто не са били добро попадение.



На първо място и продукта който ме накара въобще да обмислям този пост е маската на Himalaya с бадем и краставица. Ужасен, ужасен продукт. Вече ме е страх да я пипна.
Ако искате да си направите кола маска определено ще ви послужи добре, но освен ако нямате желанието дори и най-малките мъхчета от лицето ви да бъдат насилствено изтръгнати от корените им .. не ползвайте това нещо. За сега каквото съм ползвала на Хималая винаги е било хубаво, харесвам марката, но това беше .. ужас. Изсъхна адски бавно (повече от посочените 15 минути) дори все още имаше участъци, където случайно съм сложила малко повече и бяха лепкави. Отне ми 15 минути мъки само да я обеля, накрая вече беше толкова болезнено, че се опитах да я измия, всичко се превърна в каша, залепна, едва я махнат от ръцете си, залепи ми се по веждите, абе пълна трагедия + мирише ужасно. Може да има ефект, може да няма, не знам, но вече определено ме е страх да разбера! 4лв. в канала. Може би ако реша някой ден пак да си причиня нещо подобно ще е само върху носа. (ползвала съм и други отлепващи се маски - не съм имала подобен проблем)

Втория продукт е (за шок и ужас за всички) крема за ръце на Дева с масло от бадем. Не разбрах каква е тази мания по крема, за мен мирише на вафли, попива бавно, после стоя с мазни ръце, все едно съм изплюскала свински едно пакетче Боровец и не съм си измила ръцете. Като се намажа миризмата ми идва в повече и ми е тежка. Понякога ми се случва дори да отида да си измия ръцете след като съм го ползвала, защото .. не мога вече. Имам проблем със сладките миризми определено.





Следващи се нареждат шампоаните, балсамите, серумите и т.н. всичко, което съм ползвала на John Frieda (сериите за обем и фриз). Честно казано шампоана и балсама на Balea за frizz (лилавата опаковка) вършат по-добра работа от ..четворно по-скъпите продукти на Фрида. Серума според мен не прави абсолютно нищо, може би най ми допадна балсама frizz-ease от всичко, но не и за да кажа, че съм доволна. Съжалих, че дадох парите си за подобни продукти, не са ми навредили по никакъв начин, но просто съм много разочарована и смятам, че грам не оправдаха средствата и надеждата, които вложих в тях.







Първата ми покупка на руж в живота. Много спонтанно решение, необмислено и .. сляпо. Ружа Renesme от лимитираната серия на Essence - Breaking Down. Цвета е абсурден, дори не знам как да го опиша, изглеждам смешно с него, много е ярък, не ми стои естествено, все едно съм някаква гротескна кукла, която Дядо Коледа е хвърлил един бой сутринта. Сигурно на някой би му харесал, но тук разочарованието идва предимно от моя сляп избор, не от самия продукт.

Очна линия на Golden Rose - Dipliner. Размазва се, съхне бавно, няма трайност, няма пигментираност, трябва да повтарям, защото върха писеца оставя по-светла следа. Трансферира се на горния клепач, чувството на опаковката е все едно ти се е паднала от пакет Зрънчо.. абе .. не я ползвам, събира прах вкъщи. Писала съм за нея и преди.

Wet'n'Wild Eye Wand. Още на първия ден, когато си взех кутията пинкс, "WAND"-а се счупи. Сенките нямат трайност, не ги смятам за достатъчно наситени, събират ми се в сгъвките на окото и после въобще изчезват. Работата спи, както се казва. Не ги препоръчвам. Въпреки че ми харесва металическото им .. излъчване.

Двуфазен дегримьор на DELIA. Даже няма дума да опиша отвратителното ..нещо, което е този продукт. Все едно са сложили талк с олио във вода и са го оцветили в синьо. Стойте далече от него. Няма никакъв смисъл от него, със същите усилия щях да си измия грима с вода на мивката.

~~~

И сега няколко неща, които за щастие вече нямам на склад, защото са ритуално изхвърлени и вече до тях не припарвам:

Шампоани на Nivea... всички, които съм ползвала. Излиза ми пърхут от тях и ми се омазнява косата. Не знам на какво се дължи .. какво слагат вътре, но моята коса не ги харесва.

Продукти на Гарние:
Сух стик за изпотяване - не върши никаква работа (в сравнение с Рексона) имат липса на разнообразие от аромати, скучни и не си заслужават, има по-добри алтернативи на пазара.

Pure Active линията, изсушава ми кожата, дразни я, изривам се, щипе ми. Имах я преди около 2 години, когато кожата ми беше по-мазна от сега и .. не я харесвам и тази серия.

Шампоан Pure ..нещо си. За дълбоко почистване. Омазняваше ми косата, не ми хареса. Иначе някои други техни шампоани доста ми харесват.

Оох, много уморителен пост, пълен с горчивина.

8 коментара

  1. И аз не успях да се влюбя в кремчето на Дева. На мен ми мирише на бисквити. Ще си го доизразходя, но не бих го купила отново.

    ОтговорИзтриване
  2. Маската на Himalaya дори в магазина им ми препоръчаха да си избера някоя друга хахаха, препоръчаха ми тази с глина, от която съм адски доволна :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз много исках да си взема отлепваща ;( Така и не мога да случа да хубава ..

      Изтриване
  3. Супер, много полезна статия. Харесвам подобен тип статии.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Силно се надявам да не ми се налага да пиша втора такава :D

      Изтриване
  4. Обичам такива публикации, защото помагат много за един правилен избор и спестяват главоболия. Колкото и да са негативни, са и положителни.^^

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Негативното за един - позитивно за друг хаха :D

      Изтриване