Наивен пост (или защо ревнивците са глупаци)

14 декември 2013 г.

Смятам всички ревниви хора за глупаци.

Така е, няма никой на света, който да ме накара да се отрека от тези думи. Който си вгорчава живота с непрекъснато звънене "Къде си?", проверяване на телефони, имейли, чатове, фейсбук лайкове, GPS координати е тъпак. Дори не просто тъпак, а тъпак, който си губи времето в безсмислена връзка. Замислете се, колко успешни брака са съставени от един или повече ревнивци? Хора, които нямат доверие на човека до тях? Николко. За мен връзката с някой е доверие, уважаване на личното пространство на другия. Това, че сме влюбени не ни прави единственото съществуващо (и важно) нещо в живота на другия, че да следим параноично всяка стъпка на човека до нас.
Аз съм либералист. Абсолютен. Ако приятеля ми иска да излезе някъде - не ме интересува къде отива. До такава степен съм давала свобода на мои гаджета, че съм била зарязвана с довода 'теб не те е грижа за мен, щом не реагираш когато аз се мъча да те накарам да ревнуваш'. Ми - марш. Като ще си играем игрички да се караме да се ревнуваме за да провокираме реакция от другия.. не ми трябваш. Когато съм във връзка, съм във връзка. Ако се наложи да се усъмня във верността на другия до мен.. ха, всъщност не мисля, че съм стигала до там, ако ми се наложи да се усъмня в каквото и да е било в другия, вече отдавна няма да сме във връзка.
Наивна ли съм в случая? Може би. Но ако човека до мен ми изневерява, рано или късно това ще излезе наяве и връзката ще приключи. Едва ли някой ще иска да се жени за мен при положение, че се чука с някоя друга след работа. Нито съм богата за да иска нещо материално от мен, нито съм толкова красива за да служа за трофей.
Изневерявали ли са ми наистина? - Не знам, не ми пука. Връзките в живота ми, които съм сметнала за безцелни са отдавна приключили
Изневерявала ли съм на гадже? - Никога. Смятам, че имам приоритети!
Но знаете ли какво е якото в случая? Хората изневеряват, хората изневеряват МНОГО. Била съм от другата страна на нещата. Била съм "другата". Не веднъж. Не два пъти. От онези "други" тип "дай да се напием тая вечер и да се натискаме на стълбите на клуба". Мацката звъни на пича за петнайсти път, а аз си викам "бахти глупака е този", а мацката - "още по-голяма глупачка". Ставам и си тръгвам. След като той се прибере същата вечер и легне до нея, тя никога няма да види съобщение от някоя "друга", просто защото "другата" дори не знае името му. "Другата" повече няма и да го види. Мацката ще го прегърне и целуне по устата, там където "другата" го е целувала до преди 1 час.
За мен е нещо незначително, млади сме, целуваме се по баровете, не си искаме CVтата.
Срам ли ме е? Не. Знаете ли защо? Защото за "глупака" факта, че си има "мацка" е маловажен. "Мацка", която му звъни за 15ти път, мацка, която после ще му прерови телефона.

Така че.. "мацки". Ревнивците са глупаци. Намерете човек на когото да вярвате и го дръжте, но не силно, а дотолкова - колкото да не го превърнете в "глупак".


First there is desire
Then... passion! 

Then... suspicion! 

Jealousy! Anger! Betrayal! 

Where love is for the highest bidder, 

There can be no trust! 
Without trust, 
There is no love! 
Jealousy. 
Yes, jealousy... 
Will drive you... mad! 

9 коментара

  1. Не е добра и твоята крайност.. Трябва да има баланс. :) Никоя крайност не е хубава.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. (за жалост) аз съм често крайна в мненията си хаха :D
      Просто не смятам, че чрез ревност може да се покаже/докаже любов. Никой човек не е мой за да го ревнувам. Ако искам да покажа, че ме е грижа за някой и че го обичам, има хиляди други начини освен да си тровя главата с параноя и да правя сцени. ;-)

      Изтриване
    2. О да и аз съм така. Макар, че при мен има малка нотка на ревност, но не към моя човек, а към "тази" която се суети около него.. :D Имаме си пълно доверие, вече сме и семейство. :) НО, ревноста (в малки, нормални дозички) не те прави глупак, а кара другия човек да разбере, че те е грижа за него И по този начин. Поне според мен :) Не мога да съм абсолютно апатична в случая..

      Изтриване
    3. Разбира се! Аз говоря за ревнивците, 'душачите', 'параноиците'. Иначе споделих аз как съм, не казвам, че всички трябва да са като мен хаха ;-)

      Изтриване
    4. Е тези с каишките.. знаят посоката! Ту дъ лефт! :D (аз днес май не мога да пиша нормално.. -_-)

      Изтриване
  2. наистина никоя крайност не води до нищо хубаво, не само в любовта и отношенията между хората (не само връзките), ключа е в баланса, защото едни човешки отношения (не само връзки) никога не са прости, че да им се лепне етикет... а това със звъненето по телефона също не означава едно единствено нещо - че човека ревнува, има куп други чувства, които изпитва човек, когато звъни по телефона, защоти нищо не е черно-бяло, ляво-дясно, хубаво-лошо :-) но, не си наивна, в някои определени случаи има истина в думите ти, но не във всяка ситуация при всички връзки, логично :-) много хубав пост, браво!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много си права, но в подобен текст трудно мога да засегна цялата сложност на социалните отношения хаха. А това с "глупака" и "мацката" не е реална история, но ми се е случвало нещо много подобно, което използвах за .. опорна точка. Не смятам, че ще е подходящо да си разказвам за ..любовните завоевания в пост хаха. Просто исках да постигна същия ефект от текста.
      Мерси, Деси ;-)

      Изтриване
  3. Мнението ми също е за "баланс", особено като човек свикнал с ревнивци. :)) А клипът и текстът са у-ни-кал-ни! :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Според мен човек не трябва да 'свиква' с каквото и да е било, което не му харесва .. Човек не може да си позволи да губи времето и нервите с неподходящ човек, предмет или каквото и да е. Естествено в една връзка са нужни компромиси, но не и .. свиквания. Може би за това ревнивците са множествено число ;-)

      Изтриване