► Любими влогъри ►

4 декември 2013 г.

Пак слагам break в поста за да не лагва страницата при отваряне, защото ще напъхам доста клипове!


Ще ви срещна с някои от най-любимите си влогъри, постоянно гледам и следя клипове в youtube и съм пристрастена, това е моя Биг Брадър! Някои от тези хора следя повече от 2-3 години, а някои са сравнително нови в листа ми. Ако обичате да гледате и вие като мен се надявам да допринеса с някоя персона към листа ви. Подбрала съм списък с ютюбъри в различни сфери - бюти, мода, комедия, лайфстайл и т.н. Дано ви харесаст както на мен ;-)

Helen (Melon Lady)

Fleur DeForce

Ingrid (missglamorazzi)

Sammi (BeutyCrush)

Jim (Jim Chapman)

Estee (Essie Button)

Grace (Daily Grace)

Jenn (clothesencounters)

Andrea (Andrea's Choice)

Zoe (Zoella)

Angelina (ALB)

Lilly (Superwoman)

Morgan (ilyMorgannn)

10 коментара

  1. Зоела е страхотна, много я харесвам и аз :) И още няколко от този пост :)
    Все си мислех, че ще видя и Джена Марбъл при теб :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Джена според мен се ичерпа, имаше един период в който супер глупави неща пускаше и дори сега вече не я следя..
      Факт е че има едни от най-забавните клипове качвани в интернет, но в момента не съм и голям фен хаха :}}

      Изтриване
  2. аз съм влюбена в лили. не мисля, че някои друг youtuber ме е разсмивал така :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Има велики неща! Като си пуснах за първи път нейно клипче ми се стори много ..престорена някак, обаче после всичко се промени, много обичам да я гледам :D

      Изтриване
  3. Уоу! Колко съвпадения имаме <3
    Zoella, Estee, Sam, Ingrid, Fleur - всички ги следя от ужасно много време <3

    ОтговорИзтриване
  4. И моите любимки виждам тук - Fleur, Ingrid, Zoe :)
    Много харесвам също LeighAnn (leighannsays) и Anna (Anna Saccone / theStyleDiet мисля, че беше преди)

    ОтговорИзтриване
  5. Ууу, определено щи си харесам някой нов ютубър за гледане от списъка ти! ^^

    ОтговорИзтриване
  6. Анонимен5 май 2014 г., 0:32

    Tuk ne vidqh moqta lubimka - Bethany Mota (macbarbie07) Tq e neveroqtna!!!

    ОтговорИзтриване