[TAG] ЗИМА!

3 декември 2013 г.

Йоана ме тагна в зимен таг! Много обичам зимата и приемам предизвикателството моментално!



1. Любимо нещо, което свързваш със зимата.
Определено дебелите завивки, края на жегата, гушкането, чай, празници, коледни свтлини и портокали хаха

2. Имаш ли определени зимни традиции, които спазваш през сезона?
Не, опеделено нямам, но може би постоянното присъствие на JazzFM в живота ми играе роля в зимната ми ..рутина :)


4. А зимно хапване?
Портокали и мандарини!!!!!!!!!!!
Няма две мнения по въпроса, опитам ли първия портокал за сезона .. знам че идват празници хаха

5. Любимите ти аксесоари за студеното време?
Имам шапка с ушички и лапички. Хихи
Снимката е от миналата година хаха

6. С какъв аромат свързваш Коледа?
Пак ще кажа .. портокали и мандарини, за мен нищо друго не мирише повече на коледа от някой сочен портокал :D

7. Кога украсяваш елхата/стаите/всичко?
Никога хаха, не съм украсявала до сега... нищо. Освен като дете, когато помагам на мама. Имам лампички, но тях в предната си квартира ги държах като декор/нощна лампа, за това мисля че не са много коледно украшение.

8. Без кой козметичен продукт не можеш през студеното време?
Същото като есента - балсам за устни и ..кремове, от всякакъв род!


9. Любима дреха за тази зима?
Оф, още не съм си вземала сезонни дрехи тази година. Нося си тези от миналата година. Но много си обичам вълнено/кашмиреното палто Burberry

10. Любима коледна песен?
До сега колежките ми се смяха че коледната ми песен е тази, но може да мина и с тази:


11. А филм?
Ами май Edward Scissorhands, също така обичам да гледам вълшебни филми като цяло - Хари Потър, Нарния, Лабиринт и т.н.

12. Какво предпочиташ - да подаряваш или да ти подаряват?
Мисля, че повече обичам да подарявам, защото не съм голям фен на изненадите, но зависи хаха.

13. Имаш ли планове за празниците и зимния сезон?
Коледа със семейството, нова година с le boyfriend .. ще видим как ще се развият нещата.

14. Какво НЕ харесваш в зимата?


15. Пусни любима коледна снимка/картина/илюстрация.

Наистина не ми се тагват хора, извинявам се, тагвам всеки, който коментира поста :P

6 коментара

  1. Мани, хахах! :-) :-) :-)
    пп "Мани" звучи като името на мамута от "Ледена епоха" - става ми още по-зимно :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Зариби ме по JazzFM :) Още се смея на картинката със заека :D

    ОтговорИзтриване
  3. Аз пък не съм фен на зимата, но шапката ти и джаз еф ем са ми много симпатични :)

    ОтговорИзтриване
  4. Шапкатааааааа... страхотна е! :))

    ОтговорИзтриване