Review: Avene Hydrance Optimale

23 ноември 2013 г.

Ето го и обещаното ревю за крема на Avene Hydrance Optimale Light. Йеееей!


От много време исках да си взема хидратиращ крем с добра UV защита. Писах на фейсбук страницата на Avene и след като получих един прекрасен и изчерпателен отговор, посетих Ремедиум с надежди за откриването на най-подходящия. Имах известни колебания между този за смесена към нормална кожа или този за суха. Знаех, че искам крем за зимата, знаех че кожата ми и тя не знае каква е напоследък иии.. все пак реших да си взема този за нормална към комбинирана (въпреки, че кожата ми след баня е като лист хартия, понякога се лющи от сухота, понякога лъсва, понякога все още си ми излизат младежки пъпки и т.н.)
Смятам, че не сгреших. Самия крем има по-необичайна консистенция от повечето  кремове, които съм ползвала (предполагам заради UV защитата, пък и заради обещания матиращ ефект). Всички кремове винаги оставят някакъв филм върху лицето ми като .. крем, мазничко такова. Докато този още със самото нанасяне попива идеално в кожата ми, не оставя филм. Оставя само едно страхотно чувство на мекота, все едно току що съм утолила жаждата на кожата си. Изпива го веднага. Откакто го ползвам кожата ми не се лющи след баня, видимо по-мека е и определено нямам лъщящи периоди.

Самия крем е 40мл., чисто бял, няма мирис, разнася се лесно, съхранява се в много удобна, здрава, хигиенична опаковка от пластмаса с капачка тип винт. На пипане не е мазен или лепкав. Попива веднага, не оставя филм(както вече казах). Не се изривам от него и по никакъв начин не дразни кожата (че дори един път си бръкнах в окото с него и всичко беше окей) За мен, лично, това е перфектен крем както за лятото, защото може би зимата май се нуждая от една идея по хидратиращ крем, НО и за сега също си ми е чудесен и си го ползвам всеки ден с голямо желание.

Описание на продукта от сайта на Avene:

Хидратира* Вашата кожа, като същевременно я защитава от слънцето. Кожата Ви е с усещане за комфорт, матирана и леко напудрена.

Полезни действия

o   Хидратиращо*: неговите хидратиращи съставки увеличават степента на разстилане и проникване на термалната вода Avène в кожата, контролират неусетната загуба на вода.

o   Защитно: неговите фотозащитни филтри (SPF20) защитават кожата Ви от агресивното действие на слънцето, причина за преждевременното кожно стареене.

o  Прочистващо: неговите себоабсорбиращи капсули задържат себума и матират лицето.

o   Успокояващо: обогатен с термалната вода Avène, успокояваща и антиритативна, той обгръща кожата Ви с воал от нежност.

* Хидратация на горните слоеве на кожата 

Следващия път бих посегнала към YsthéAL (защото вече навлизам във възраст), но докато този не свърши не смятам да го заменям с нищо друго.

Като заключение мога да кажа че Avene за пореден път доказа качеството си с един прекрасен продукт от който много съм доволна. Смятам че самото кремче е за хора с по-мазна кожа от моята (естествено не твърдо МАЗНА, защото 100% имат и по-добри кремове за такъв тип кожа), но ако сте със смесена кожа ТВЪРДО препоръчвам Hydrance Optimale като продукт, който си оправда обещанията!

2 коментара

  1. Йеееее, ще си го взема и аз ;))
    Сега съм леката версия на крем на Nuxe и също съм доволна. По-богат за смсена нормална пък е отново техният против отмора. Двата ги препоръчвам горещо на мазно кожи.
    И аз знам, че в този сезон е добре да взема нещо по-богатичко, ама като знам, че тази нужда е сами за един сезон, а тезимилилитри кремове ми стигат за малко повече от половин година :) Не хубаво да застояват отворени, а не желая да стресирам луцето с прекалено често сненяне на кремове.
    Ощо веднъж, благодаря за ревюто!

    ОтговорИзтриване