Q&A

13 ноември 2013 г.

Най-накрая съм готова с поста с въпросите! Отговорих на въпросите от фейсбук, ако тук още някой реши да ме пита ще го включа и отговоря веднага. Скоро ще направя и пост свързан с "досадни въпроси, които често хората те(ме) питат" и ще се надявам с някой да споделяме подобна мъка хахах :D


ANN: Как си представяш живота си след 5 години?
Надявам се все по-хубав. Малко по .. пораснал, донякъде по-улегнал, по-сигурен. Представям си че когато стана на около 30, някак .. ще съм по-пораснала, с хубава работа, евентуално жилище. Не знам. Представям си живота си по-хубав като цяло. ;)

BeautifulLady: Каква беше балната ти рокля и беше ли това, което всъщност си представяше?
Това беше роклята ми за бала (аз съм с червеното). Харесвам си я все още, шиха ми я по снимка, която бях намерила в интернет и я пресъздадоха на 90% Може би ми се искаше да има повече от полу-прозрачния черен плат (като наслояване), но и така ми харесваше. На самия бал съжалих тежката рокля без презрамки, защото постоянно ми падаше. Ако сега щях да бъда абитуриентка определено шях да си избера нещо по-късо и удобно ;)))

МyboxОfМakeup: Каква беше детската ти мечта и сбъднали се тя?
Не си спомням какво съм си мечтала като малка. По едно време исках да съм принцеса, за да имам замък и да се омъжа за принц наречен Адам. Слагах си една черна диадема като корона, обличах лилавия халат на баба и пишех бележка на вратата "Не ме безпокойте" с всички букви обърнати наобратно.

WomanberryКоя е най-омразната ти домакинска работа?
Да мия чинии, определено!

Womanberry: Колко често мечтаеш?
Определено не много често. Никога не съм била голяма ..мечтателка ;)

Womanberry: Коледа или Хелоуин?
Коледа, на хелоуин никога нищо не правя хаха.

Womanberry: Къде по света би прекарала Коледа и къде Нова година, ако ти се отдаде тази възможност?
Някъде в Азия .. Хонг Конг, Сеул ..нещо такова (ако искам празненство). Иначе по-като за мен определено в някоя хижа пред огъня ;)

Елена: Кога ще ни е петъчно?
Вииинаги може да ни е петъчно, хаха. Чакам те, бейби!

Деси: Как се справяш с изядената техника (много важно) и как дисциплинираш?
Техника май не е ял до сега, освен мишката ми, ама тя все още си работи хаха. Иначе куч е тотално разглезен, мъча се да го възпитавам и дресирам малко, но то е толкова упорито, че чак не е истина хаха.

La-foienvous: Каква си мечтала да станеш като малка?
Леле, не си спомням каква исках да стана като порасна! По едно време май исках докторка, после май дизайнерка на дрехи .. някакви глупости. Наистина не помня хаха. Трябва да питам мама дали съм и споделяла някога :D

La-foienvous: Кое е най-голямото ти приключение според теб?
Ох, не съм много голяма .. приключенка хаха. Миналата година се качих на водно колело в едно изкуствено езерце, съсипах се да плача от страх и ме свалиха обратно на земята. Приключение?!

MyMakeup: Кои са ти мечтани дестинации? 
Всички северни, скандидавски, студовити, мразовити държави. Също Индия, Куба, Корея, Япония ;))

2 коментара

  1. Страхотна си на бала си! И днес също си страхотна <3
    Много готини отговори, мерси :*

    ОтговорИзтриване
  2. Препоръчвам тактики на Сизър Милън, има специален епизод за френските булдочета :-)

    ОтговорИзтриване