Get ready with me.

19 ноември 2013 г.

Не знаех как точно да кръстя този пост, но се спрях на това заглавие. Тук в няколко снимки ще ви представя продуктите, които ползвам в процеса ми за ..прготвяне. От банята до самия ..ансамбъл и грим, които ще са в отделен пост, поради сложноста да снимам 'аутфита' си сама.


Започваме с неща от изпод душа. Колкото и да се мъча да изхабя fizz ease, днес реших да си ползвам добрите стари шампоан и балсам на gliss с течна коприна. Каквото и да си говорим са ми любимото комбо. Реших и най-накрая да пробвам душ гела на bioderma и като за първи път доста ми хареса, ще видим нататък. Интимния сапун на bilka вече е към края си и скоро ще си купя ново шишенце, любим ми е.


После ми беше ден за скрабове и ползвах този за лице на Neutrogena и този за тяло с ший от The body shop, който ми е ценен и любим подарък. Двата продукта са ми любими и ги позлвам редовно с голямо удоволствие.


След душа си сложих маската на Дева с кайсия, която обожавам и е много хидратираща, намазах се за пореден път с лосиона на същата марка, за който писах в предния си пост. След като измих маската си сложих хидратиращия крем на Avene с UV фактор 20, който леко матира, но в същото време чудесно подхранва кожата ми и наистина си изпълни всички обещания. Скоро ще има и ревю за него ;)


 Преди да изсуша косата си си сложих от кристалите на Kerastase, които бяха в кутията на пинкс и мисля, че те са ми любимото нещо, което открих вътре. Действат страхотно на косата ми. После напръскат термо защитата на Taft и изсуших със сешоар както обикновено.


За грим ползвах: Rimmel Match Perfection, Maybelline Fit Me коректор, Avon база за сенки, очна линия на Essence с четчицата на същата марка, спирала Rimmel Retro Glam, молив за вежди на Golden Rose, молив за устни на Essence в 08 и любимото ми червило Revlon Kate Moss в 107

8 коментара

  1. Maни, кой номер ти е коректорът на Мейбълин? Че аз взех 25-цата, който в магазина ми беше добре, ама нещо ми жълтее...
    Знам аз, че не трябва в магазин да се гледат цветовете, ама кой да мисли :D
    Супер пост!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И моя е 25, на мен ми е идеален, защото аз съм си жълта хаха :D

      Изтриване
  2. Тестерите на Кerastase даже не съм ги отворила още.. Ще чакам мнение за тоя крем (avene) - аз вече изхабих всички и ще си отворя новия на Биодерма, но едва ли ще ми стигне за кой знае колко време.
    Моя fitme е 20 и ще тр да го държа за лятото, защотооо.. много ми е тъмен :(

    ОтговорИзтриване
  3. О, крема на Авен... Ревю.. Моля, моля!
    От доста време го зяпам, а моя хидратиращ е към краят си. Може да има тежест в решението :дд

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ще постна постна ревюто до няколко дена. Според мен крема е хидратиращата мечта на всяка омазняваща се кожа хаха.

      Изтриване
  4. Какво ще кажеш за основата за сенки на AVON? Добра ли е? Издържа ли дълго?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, доволна съм, определено има разлика. По прицип не харесвам AVON като бранд, но основата (поне на моето око) си върши работата. Очната ми линия издържа цял ден, без да мръдне (дори когато ми сълзят очите) пък и много добре изравнява цвета на клепача. Само, че аз не ползвам сенки и може мнението ми малко да е ..неточно. Но такива продукти зависят от това доколко ти се омазнява окото, какви продукти ползваш върху нея и т.н.

      :)))

      Изтриване
  5. Нещата на The Body shop са наистина невероятни, имам балсам с диня, който е чудо за през зимата :)

    ОтговорИзтриване