Wanderlust

5 октомври 2013 г.

Wanderlust: an irresistible desire to travel to understand one's very existence

Докато с настъпването на студените месеци умовете на хората плажуват някъде по южните и екзотични дестинации по света, аз продължавам да мечтая само за едно крайбрежие, крайбрежие дълго 5,000км, със средна температура за летните месеци около 13 градуса, а зимните около 2. Място, което смея да нарека най-красивото, което съм виждала (дори и само през компютъра) Не знам за вас, но откакто се помня съм изпитвала увлечение по определени места, такива към които сякаш винаги ме е дърпало. Преди време гледах една жена, която разказваше как хората копнеем за места, които никога не сме виждали, защото душите ни си търсят дома. Местата в които сме живеели предишни животи и сме обитавали като други хора. Е, не знам дали вярвам в преражданията, но ако има такива аз определено съм била викинг! Часа е 1, а аз стоя и гледам този пътепис за хиляден път. Красотата на Исландия за мен е просто неописуема и е толкова много, че чак мозъка ми не може да я побере. Тази страна далеч не е просто .. лед, Бьорк и Ейяфятлайокутъл.
Тук, тук и тук може да намерите едни страхотни песни, чиито клипове са заснети там, а тук кратко туристическо видео и .. OH MY GOD! Красота. Според мен не съществува нито едно подобно на Исландия място. Чудя се кога ли ще събера ..милион лева за една екскурзия до там :D Хайде, оставям ви с малко снимки (всички взети от Pinterest)



















Като се наспя очаквайте september faves ;))

7 коментара

  1. Не определям мечтаните дестинации според температурата, затова и Исландия е в топ 5-цата. Страхотен пост за 3 през нощта и много полезни линкчета, благодаря :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хехе, благодаря! Да, Исландия е .. страхотно място ;)))

      Изтриване
  2. Отговори
    1. Ще! До там ще яздим децата, 100% ще имат силата и енергията :D

      Изтриване
  3. Ох тия Кайри.. Велики са!!
    Много красота... И аз идвам с теб! И после те взимам с мен тук - http://1.bp.blogspot.com/_es-qlCsVsTc/S_QhkJRG7vI/AAAAAAAAAYM/WKpo8kMqjkM/s1600/Ireland_cliffs_of_moher1.jpg !!! Моето райско място...

    ОтговорИзтриване
  4. Не съм единствената, изпитваща увлечение към по-студени места :) Наистина изглежда страшно красиво!

    ОтговорИзтриване
  5. наистина изглежда невероятно :)
    пожелавам ти да отидеш и да показваш твои снимки после :D

    ОтговорИзтриване