[TAG] Liebster Award

10 октомври 2013 г.

Реших пак да правя таг, защото съм в творчески застой. Бях номинирана за него от любимите ми mymakeup2013 и beautifulladyfm Отговарям на въпросите на двете колежки и веднага задавам моите, наистина вече почти няма блог, който да не е правил този таг и май няма да номинирам никой .. Само ще кажа на Нина и Преси да се ориентират и те към отговаряне ;)

Правила:
1. Номинирайте 11 други блогъри, които имат по-малко то 200 последователи и ги уведомете.
2. Отговорете на 11-те въпроса на блогъра, който ви е номинирал.
3. Напишете 11 въпроса, на които трябва да отговорят.
4. Изпратете линк на блогъра, номинирал ви.


1.Кои са трите най-големи ценности в живота за вас?
Ако става въпрос за качества - добротата, човечността и позитивизма.. май ;)

2. Какво според вас не може да се купи с пари? А какво може?
Не може да се купят духовни ценности, всичко друго - може.

3. Кой е човека на който никога няма да спрете да казвате Благодаря?
Майка ми.

4. Една ваша голяма сбъдната make up мечта до сега е..?
Да си взема beauty box? Това брои ли се? Не е много мейк ъп и не е било много мечта ама ..да :D

5. Броите ли до 10 преди да кажете нещо важно на човека срещу вас?
Не ми се е случвало

6. Кой козметичен продукт съжалявате, че не сте купили до сега?
Гел очна линия на мейбълин в цвят blackest black, никъде я няма.

7. Бихте ли живели в чужбина завинаги?
Да.

8. За какво най-често завиждате на някой?
За дрехи .. на хората в тъмблър.

9. На кого казвате най-често Обичам те?
На гаджето естествено :D ..и на кучето хаха

10. Какво за вас е приятелството?
Ами .. да имаш човек, който ти е като брат или сестра без да сте свързани по кръв :D

11. С какво би ви харесало да се занимавате?
С хуманитарни дейности.

________________________________________

1. Коя е най-голямата ви страст - козметиката, дрехите, обувките, чантите или аксесоарите?
Дрехите, определено.

2. Имате ли неща в гардероба или тоалетката си, които сте взели, само защото сте искали да ги притежавате, но никога не сте ги използвали или най-много еди път?
В гардероба - да, тоалетката .. не.

3. Обичате ли да четете книги?
Много.

4. Склонни ли сте да излезете без никакъв грим на вън?
Често го правя ;)

5. Кой за вас е идеалният подарък?
Билет за театър или опера + нещо, което мога да ползвам по някакъв начин. Не обичам сувенири или подаръци тип .. да стои някъде за декор.

6.  Виждате ли себе си като една модерна баба - с червило, спирала, която си прави дори и кола маска?
Пфф, баба с татуси и червило, че и мотор може да имам. За колата маска не знам хахахаха :D

7. Страхувате ли се от това да остареете и дори грима да не може да прикрие това?
Не, по никакъв начин. Не мисля че стареенето трябва да се прикрива, човек трябва да бъде щастлив и горд с това, което е. Другото е просто ..отказ да приемеш реалността.

8. Козметичен продукт, който никога не бихте използвали отново?
Ооо, не знам. Не съм пробвала нещо чак толкова ужасно до сега май.

9. Бихте ли се обръснали гола глава или отрязали косата си повече от колкото винаги премахвате?
Ами, аз често правя екстремни неща с косата си, но чак гола глава - не мисля, имам прекалено неправилен череп :D Трябва да имам добра причина, че да я обръсна.

10.  Какво според вас една жената никога не бива са слага, облича, обува или носи?
Няма такова нещо, човек трябва да си носи каквото му се носи. Аз съм никоя че да казвам какво трябва и не трябва :D

11. Коя е най-голямата ви мечта?


Моите въпроси:
1. Без кой предмет в стаята (в която си в момента) не можеш да си представиш живота си?
2. Коя книга според теб трябва да бъде прочетена задължително?
3. Какъв талант би искал/а да притежаваш?
4. Най-големия ти порок?
5. Съчини изречение (или повече) в което да се включват думите слон, пет, невероятен.
6. Нещо, което правиш добре?
8. Забеляза ли че няма номер седем?
9. Мястото, което искаш да посетиш преди да умреш?
10. Песен, филм или книга които малко те е срам да си признаеш, че ти харесват?
11. Ако можеше да правиш нещо точно сега, какво би бил/а правил/а?
12. Сподели ми нещо, което ти се споделя?

3 коментара

  1. Аз ще правя видео скоро за други два тага и понеже ми харесаха твоите питанки, искам да ги включааа <3 :*

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се много че ти харесват! Чакам с нетърпение някой да ми отговори на въпросите ;)))))

      Изтриване
  2. Оки-доки.
    Ще ти отговоря, след като пусна "Продукти, които са ме разочаровали - Част 1". :D
    <3

    ОтговорИзтриване