September Favourites

5 октомври 2013 г.

Уелкъм в супер закъснелия ми пост за любимите ми септемврийски неща. Занемарих супер много блога напоследък, но наистина нямах никакво време да правя снимки или да се разливам в писане. Тааа.. да де, ето тук малко неща, които ми станаха любими през един от най-любимите ми месеци:

Ето общ преглед на всичко


Неща, които държа в банята:
Bioten Skin Moisture Cleansing Gel: Първо мирише НЕВЕРОЯТНО, не ми опъва на кожата, чисти си като хората, премахва ВСЯКАКЪВ грим който нося (включително и на очите) Не ми щише, пари. пресушава, дори мога да кажа че е хидратиращ, което за измиваш гел премахващ грим си е рядкост. Използвам го с розовата гъбичка на Ebelin и се пени добре. Цената е около 4лв.
Himalaya паста за зъби: Последния път, когато си купувах прекарах повече време отколкото трябваше в избора на паста за зъби. Колебаех се между тази на Himalaya и тази на Bilka, реших да взема Himalaya просто защото имаше и тази малка тубичка подарък, пък и съм чувала хубави неща за марката. Пастата има цвят на .. глина, но е с приятен вкус и съдържа естествен флуор, билки и нар. Много ми харесва, определено бих си я купила пак. Цената е около 3лв
Garnier Ultra Doux Volume Shampoo: Научих за този шампоан от блога на Нина както вече бях споменала и въобще не сгреших, че си го купих. Естествено го счупих на третото ползване, но нещата в банята често .. падат :D Косата ми определено не се нуждае от допълнителен обем, но този шампоан я прави изключително лека и мека, мирише супер, пени се добре, икономичен е и не ми омазнява косата с дни! Чувствам я чиста и лъскава. Ползвам го между 1-2 миенета и наистина ми е любим! Цената е 4лв. някъде


Козметика от шкафчето ми:
Normaderm Hyaluspot: Получих този тестер в кутията на пинкс миналия месец и веднага заобичах продукта. Преди ползвах Avene Diacnel за локална грижа на пъпчици, но свърши и сега излях тестерчето + едно друго, което ми дадоха в една аптека в една малка празна кутийка и когато имам пъпки си слагам по няколко пъти на ден. Върши чудеса! Буквално до 1-2 дена пъпката вече я няма, а още на същия ден зачервяването намалява почти напълно. Когато ми свършат тестерчетата определено бих си взела целия продукт, но за сега слава богу няма такива изгледи да се случи скоро, кожата ми се чувства добре (sun) Цената на пълния размер е около 25лв.
Macademia Oil Treatment: Изписах си всичко което можех да кажа за този продукт преди няколко публикации тук.
LUSH Soft Coeur Massage Bar: Получих този продукт за рождения ден и го обиииичам! Мирише на какао, което по принцип не ми е .. от любимите аромати, но типично за лъш всичко мирише толкова добре и вкусно, че ти идва да си отхапеш. Ползвам продукта върху колената и лактите си. Понякога след епилация и не е мръднал. Наистина очаквах да свърши с едно-две намазвания. Не го ползвам по цялото си тяло или крайници, по-скоро локално, но наистина не очаквах да е икономичен продукт. Много добре хидратира, цял ден кожата мирише на какао и се усеща мека! Страхотен е! Съдържа и масло от ший, което ми е може би наай-любимия подхранващ продукт. Цената мисля че е около 10лв, но не знам на 100%


Гримчета:
Rimmel Stay Matte Powder: Купих си тази толкова, хвалена пудра миналия месец и наистина разбрах за какво е целия този шум, цветово изключително подхожда на тена на лицето ми и определено не мърда през деня. Самата ми кожа не се омазнява и не лъщи (особено сега, когато лятото свърши) и не мога да кажа доколко би матирало по-омазнена кожа, но на мен ми пасва невероятно и не стои като брашнян чувал. Жалко че нямам хубава четка за пудра ;( Цената е около 10лв.
Alverde Lipstick Pencil #30 Тотално червен цвят. Както опаковката. Трайноста еее .. забележителна за такъв евтин продукт. Самия той прилича на чъбитата, но е по тънък и пак се върти за да излезе продукта. Хидратира устните ми и стои почти матово, но е по-мазничко (точно както обичам) С лека ръка може да има съвсем лека покривност, но ако сложите още 1-2 пласта отгоре става тотално покривно, плътно червено и сочно. Не мърда с часове и няма някакъв определен вкус или мирис, поне не съм забелязала. Цената мисля че беше около 6лв.

___ Други ___


IT Crowd гледах още докато беше on going сериал, но преди няколко години свърши и не бях гледала отдавна. Наскоро с приятеля ми го смъкнахме да гледаме за лека нощ и си припомних колко много ги обичам тези идиоти. Британски хумор + гийкове = велика комбинация. Общо взето става въпрос за двама нърда-безделници, които работят в IT отдела на компания за ..нещо неизвестно, шефката им, чиито познания за компютрите се свеждат до двоен клик с мишката и управителя(упревителите) на компанията, който е(са) .. не мога да обясня.




Бюфетъ още с първото посещение стана едно от любимите ми места за хапване. Готвят толкова вкусни домашни нещица, имат страхотна тъмна наливна бира и мило обслужване. От ръчно написаните менюта в ученически тетрадки до бележника със сметката ще обичате престоя си там. Попитайте за супите на деня, ако има такава от тиквички .. яжте и усетете вкуса на рая! Не е скъпо, а от атмосферата вътре ще ви се иска да живеете там. Намира се на ул. Екзарх Йосиф 44

Любими песни:






12 коментара

  1. Ура за домашната кухня! И аз сега от там се връщам... Новия пост е супер, тръгвам и аз сега да правя моя... :3

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотен пост :3 Аз ползвам същия шампоан и съм сложила от олиото както и в другите 54895697465 шампоана на гарниер който можах да намеря в банята.... просто страхотно

    ОтговорИзтриване
  3. трябва да си го купя шампоана най-накрая, писна ми на 2рия ден косата ми вече да е за миене :(
    normaderm за пъпки е идеален, но не го изпозвай за цялото лице, защото изсушава кожата.
    много готин пост иначе :3

    ОтговорИзтриване
  4. Мнооооооооооого се радвам, че харесвате шампоанаааааааааааааа, бе! :D
    Оф, и аз трябва да направя моя пост, но май ще направя накрая на октомври един September/October Favorites, че много други постове чакат. :D

    ОтговорИзтриване
  5. Great post and blog! Lets follow each other? Kisses.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    ОтговорИзтриване
  6. Уелкъм в супер закъснелия ми коментар.
    Тази паста и аз си я купих в промоция 2 тубички и има толкова ужасен вкуууууус.. стои в шкафа с месеци..
    Пудрата и аз съм си я набелязала, но имам да изхабявам други продукти на първо време..

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Верно?! Леле, явно не си пробвала прадонтакс за гаден вкус на пасtа хаха, тази на хималая дори ми е приятна и свежа :DDD
      Пудрата е готина иначе :P

      Изтриване
  7. Здравей, мила номинирах те за този таг - http://beautifulladyfm.blogspot.com/2013/10/tag-liebster-award.html

    ОтговорИзтриване
  8. Здравей номинирахте за този таг :) http://mymakeup2013.blogspot.it/2013/10/tag-liebster-award_10.html

    ОтговорИзтриване
  9. Манииии, хиляди благодарности за почистващия гел на Bioten! Купих си го, защото имах смътен спомен, че съм чела положителна рецензия за него в блога ти и се влюбих от първо ползване ^^

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. ЕЕеее, супер! Много се радвам! Дано и от останалите ползвания ти харесва хаха :P

      Изтриване