Rolanjona черна китайска маска ..впечатления

20 октомври 2013 г.

Вчера с майка ми посетихме китайския магазин на пиротска и излязох с две маски за борба с черните точки за по 40 и 60ст бройката. Днес реших да пробвам първата, която ми изглеждаше по-интересна, а именно черната пилинг маска. Скузи за снимките на тъмно, но току що ги правих (почти 10 часа е) 


Маската представлява гъста, черна .. лепкава .. каша, която е кошмар за чистене. Оцапах си цели два пръста и се мих половин час. В пакетчето има доста продукт, но аз реших да си намажа само носа и ..околните части. Мисля, че ако поседи ден-два ще изсъхне, но ще видим, можем да успеем и за второ ползване.


Туй съм аз, след като се намазах. Така, за хубавите неща... самата маска изсъхна бързо и беше много лесна за отлепяне. Ефекта бешее.. страхотен според мен. Естествено не махна най-дълбоките черни точнки, но след като я отлепих видях доста 'трънчета', които беше изкарала от органа ми за дишане и обоняние. След това кожата ми беше тоста ..minty fresh и мека. Можеше малко да се опитам да стоя под топла вода за да си отворя порите и да успее да отлепи повече от носа ми, но хайде като за първи път - така.


Маската съдържа цели два парабена, които не са от най-лошите, но пак са си парабени. Чесно казано мен не ме бъркат толкова. Единственото нещо, което не ми хареса в маската е .. консистенцията и и АДСКИ трудното почистване от ръцете ми.

Плюсове:
Свърши си работата.
Има готин черен цвят.
Съхне бързо.
Лесна е за отлепване.
Оставя кожата мека и свежа.
Струва 60 стотинки.

Минуси:
Прекалено гъста.
Лепкава (май като повечето пилинг маски).
Кошмар за чистене от ръце и под ноктите.
Съдържа парабени.
Виждала съм я само в 1 магазин.

Мисля да повторя покупката.

Ако си купите маската, не я късайте като мен, а отрежете много малък отвор в някой ъгъл. Стойте малко над пара или поне си измийте лицето с по-гореща вода преди да се намажете (но подсушете добре водата) Най-важното ..гледайте да не се омажете много или поне сложете някакви гумени ръкавици, защото се чисти мнооого трудно и черното не спира да извира. В никакъв случай не се опитвайте да отмиете маската от лицето си.

Туй то. Може да пиша и за другата, която си взех. Като цяло, много ми хареса ефекта от тази.

10 коментара

  1. ауу от кога си търся такава маска, но НИКЪДЕ в моя град няма :(( (тези черни точки са навсякъде)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Прати ми пощенския си адрес и ще ти я пратя по пощата, за 60 стотинки няма да обеднея, пък като ида другия път така или иначе пак ще си я взема. Мейла ми е mannierox@gmail.com (ако те е срам и не искаш да ми го пратиш ще го приема като лична обида :P)

      Изтриване
    2. За пръв път виждам нещо,което има що годе добър ефект,пробвала съм какви ли не маски и черните точки продължават да бъдат все така упорити ,за съжеление в Плевен няма такъв магазин и е невъзможно да си я закупя,но определено съм очарована от ефекта :)

      Изтриване
  2. Харесва ми как ти стои, мязаш малко на индианка намацана за война :) Чакам и ревю на втората маска, за тия пари и ако вършат работа, направо са страхотна находка.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Това за индианката и на мен ми мина през акъла..хаха, след около месец ще има пост, който май ще трябва да ни върне към тази снимка по ирония на съдбата :DD

      Иначе да, определено много гадости отлепи от носа ми без дори да ми дърпа кожата, като някои други подобни маски... или пък обратното, такива които стоят като желе 1 час и нищо не правят.

      Изтриване
  3. Като от скоро живееща в София, може ли да попитам за по- точин упътвания до въпросният магазин :) Наистина ми стана интересно, до сега не съм ползвала такива маски, но ако вършат работа и то за тази цена, определено биха ми били много полезни!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ако знаеш къде са Халите (до метростанция Сердика), точно улицата до тях се нарича Пиротска, сто процента ще те опътят хората. Та като тръгнеш по Пиротска - третата пресечка в дясно. Тя се води пресечката с улица Цар Самуил. Абе като поглеждаш в дясно докато вървиш по Пиротска все ще видиш червени фенери. Магазина е огромен и въобще не съм виждала подобен на него. Има огромен избор на маски, сапуни, дрехи и храна хахахаха .. сигурно и бъбреци продават, много е готино ;)

      Изтриване
    2. Ха-ха значи няма да го пропусна :) Благодаря ти, съмвсем скоро ще го навестя, нямам търпение да пробвам маската :]]

      Изтриване
  4. Бях си поръчала 10 бройки подобни маски от ebay. Едно пакетче стига за поне 10 пъти употреба. И аз като теб се омазах потресаващо, а и всичко наоколо. Съветвам те и да не пробваш да я нанясаш върху цялото лице. Отлепянето после е по-болезнено и от кола маска.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз очаквах или да се разтегля като сопол и да не мога да я махна (да трябва да се мия) или да се разчупи на парченца и да трябва да я лющя, но буквално с едно движение сууупер лесно си я махнах от лицето. Пефектно си изсъхна дори за 15 минути, а на опаковката пишеше 20-30 ;)

      Изтриване