October Haul

13 октомври 2013 г.

Пак ще ви занимая с haul, поредното дете на радостта ми че най-накрая работя и получавам заплата. Забраних си да влизам в DM и всякакви дрогерии до края на месеца, надявам се да го спазя. Ето причините..


Има някои неща, които си взех още миналия месец, но не съм ви показвала. Но като цяло .. това е то.



John Frieda Frizz-Ease шампоан, балсам и серум. Чух невероятни неща за тази серия, как помага на момичета с чупливи коси да станат по гладки и податливи на .. стайлинг. Ами аз честно казано останах малко разочарована. Моята коса не е чуплива, но е пълна с frizz, вече съм споменавала, че ми расте коса наново след като миналата година половината окапа хаха. И всичко е във въздуха, стърчи и изглежда рошаво, което много ме дразни, защото искам косата ми е да има .. по-футуристичен изглед .. права гладка черта, не .. гръмнал бойлер в тръстика. Фриза не намаля, не че съм очаквала да се изглади перфектно де, но поне от към гладкост ..може би .. не знам. Абе не мисля че ще повторя покупката. Въпреки че косата ми не е утежнена, не се омазнява НО не мисля, че поне при мен серията си върши работата.

Стимулант за коса на Икаров. За сега съм го ползвала само веднъж. Мирише силно на билки, което .. не ме кефи, но ще чакам да го ползвам малко по дълго за подробно ревю. Имам позитивно мнение за сега (освен миризмата де)


Дева маска за лице с кайсия. Вземах маската заради хидратиращите обещания и прочетеното в блога на ИВЕЛИНА (обърках и името, отидете в блога и и напишете че се извинявам и я последвайте, защото и обичам блога и много ме е срам че се обърках), че и помага с черните точки. Ползвала съм я два пъти, харесва ми определено. След около месец може и да пусна ревю. ;-)

Dove shea butter soap. Мразя да купувам продукти на брандове, които тестват върху животни, но манията ми по маслото от ший си каза думата. Сапуна е много мек, хидратиращ, мирише хубаво .. дори мия лицето си с него понякога. Харесва ми (с много виновен поглед)... оф сега ми стана още по-тъпо. Блях...

Avene Cleanance Gel Ползвах го няколко пъти, много ми изсушава кожата (нормална към смесена) гледам да го ползвам в дните, в които кожата ми се чувства по-мазна, но след това е като лист хартия, излезе ми огромна пъпка поради този факт, не знам защо като някой продукт ми пресуши кожата ми се появява огромен цирей на ..централно място. 100% ще действа добре на хора с по-мазна кожа, но не и на мен.

Avene Hydrance Optimale Legere. Лек хидратантен крем за нормална към смесена кожа със SPF 20. Много исках подобен крем с фактор, особено за зимата и най-накрая си го взех. Не бях чела никакви ревюта за крема, просто отидох в ремедиум колебах се между него и един на Uriage, но реших да е Авен. Току що се намазах с него, има малко ..течна консистенция, не е мазен определено, доста освежаващ, попи веднага...абе определено ще има ревю, йес?

Rimmel 60 Seconds цвят 330 Highland. Красив есенен цвят, като цялата серия, мега бързо съхнещ, лакираш се с 1-2 потапяния на четката.. на моите нокти държи точно 1 ден. Пада в несвяст, изключително бързо, но не ми оставя червени следи по ноктите след изтриване. Цвета ми е любим, но наистина ми се иска да не пада толкова бързо.


ИИИИИ .. толкова от мен. Надявам се поста е бил полезен или поне интересен. Гуш, муш.. чао!

22 коментара

  1. Ох този сапун... обожавам му миризмата!! Жалко че никога няма да си купя нещо на Дав.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. L'oreal, Garnier, Maybelline, Kerastase, Vichy, La Roche-Posay, Max Factor, Revlon, Bioderma .. изроди... всеки път като/ако си купя нещо на тея марки ми се иска да се обеся ..ама .. бахти кво да направя, ужасен човек съм си :|

      Изтриване
    2. То не е до това, дали сме ужасни хора.. А до там, че алтернативите са изключително малко :/

      Изтриване
  2. Отговори
    1. бахааха=ахдсхайаабсггаа
      аабхбахахахахахагахагхахаасахайхахахаа

      Изтриване
    2. БОЖЕЕЕЕ, ИЗВИНЯВАЙ :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Умирам да се смея, ами объках се, много се обърках хахахаха, сори сори сори!

      Изтриване
    3. В началото си мислех че съм го видяла ревюто в друг блог, и търсих като ненормална, най-накрая го намерих и .. не знам какво ми е било пак в главата :D

      Изтриване
  3. Мани, лекичко ще ти се скарам, защото аз писах за продуктите на John Frieda че изoбщо не съм доволна и след това виждам няколко момичета, които са си ги накупили и съжаляват..
    Също и за гела на Avene съм чела че изсушава..
    Не че и аз не правя неща на своя глава.. ама .. карам ти се :P

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Абе, гела беше супер евтин и си го взех за по-мазните дни като цяло, все ще си го ползвам. Факта че дадох сума пари за frizz ease .. вече и аз си се карам, не че е голяма трагедия, не е лошо, нооо не и това, което обещава. За тройно по малко пари можех да си купя шампоан със същия ефект хаха :D Твоето ревю..спала съм някъде, изпуснала съм.

      Лошо, лошо Мани!

      Изтриване
    2. Лошо я ;)
      Моето ревю всъщност беше в разочарованията част 1, и е за серията за блясък, но ме отказаха от марката като цяло..
      Иначе за косата ти - според мен използвай повечко балсам и масла .. все си мисля че ще ти я укротят поне малко..

      Изтриване
  4. Тази серия лакове на Римен на моите нокти е бетон поне 5 дни... Явно всичко е до нокти :))) А гелът наистина пресушава :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз преди имах един много хубав тюркоазен цвят и маай наистина не беше чак толкова .. нетраен. Подарих го на една приятелка и вече дори не мога да се сетя, но много жалко, че така пада, тези на флормар ми стоят по 1 седмица а този прекрасния пада ужасно ;( меех

      Изтриване
  5. Не приеха ли закон, който забранява тестването върху животни на територията на Европейския съюз преди няколко месеца?!?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами може и така да е, но знам че тези брандове си тестват, може и лабораториите им да не са на територията на EU ..може да са в скандинавски държави, или USA, кой знае... Начини да заобиколиш закона - бол.

      Изтриване
    2. Приеха го, но както Мани е написала горе.. А и това, че примерно в Европа Лореал "не тества", но в Китай Лореал тества.. Не ме прави по-щастлива. След като дадена фирма тества за определена държава си остава animal cruel и се бойкотира.

      Изтриване
    3. Всъщност Китай имат политика да не допускат козметика, която да не е тествана върху животни доколкото знам. Може и да не е вярно и просто компаниите да се мъчат да си измият ръцете, но не виждам пък защо тук няма да тестват, а за Китай ще тестват, като вече си е в производство козметиката и без да умират животни in the first place. Всичко си е вече въпрос за пари, Китайсия пазар не е малък и ако искат (примерно) Лореал да продават там ..явно си тестват.

      Грозна картинка.

      Изтриване
    4. Права си за политиката на Китай. Там абсурдите се редят един след друг.. от ядене на кучета и котки, до най-новата мода - ядене на абортирани бебета. Така че, политиката им за задължително тестване на животни не е изненада. Гадното е, че парите движат света и докато човек допуска това.. ще си живеем в ада.

      Изтриване
  6. Аз бях чела някъде преди време тук по италянските медии,че Лореал не тества върху животни вече,но не си спомням добре,защото честно казано не съм се интерисувала много.Но си спомням добре,че в едно предаване разследваха лаборатория за тестване на козметика върху животни и раравяха,че било незаконно в Италия. В България има ли такива лаборатории? Сега ми стана интересно.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не знам за БГ, но все още си има подобни лаборатории по цял свят. Не знам каква е реалноста, защото отдавна съм се научила да не вярвам на всичко видяно в интернет или на филм, но 100% щом си е ТЕСТ, не е нещо .. готино. Много компании през последните 10-15 години са спрели да тестват върху животни и много лаборатории са закрити именно поради натиска на организации като PETA (които по принцип аз лично не подкрепям, но все пак имат доста положително влияние понякога) Това да не купувам продукти тествани върху животни ми е горе долу като да не ям месо, защото убиват кравички. Все ще тестват, все ще убиват без значение дали купувам или ям трева. Моите 2лв за сапун не са спрели никого. Важното е да има някакъв граждански натиск, не обикновенно 'отбягване' на подобни брандове.

      Абеее.. сложна тема сме подхванали.

      Изтриване
    2. Че то именно отбягването дава резултат :) Няма продажби, няма производство. И Мани, не бъркай тестването, с прехранването. :) Важното е, че на теб ще ти е готино от това, че не си мажеш зайци по лицето. То е ясно, че такива продукти винаги ще се продават. Всеки човек сам си избира.
      Ох, аз само ти флудя тук, но си ме знаеш каква съм на тази тема :/ Спирам.

      Бтв, в България има такива лаборатории.

      Изтриване
  7. Не я винете за объркването на името, тя пи вино в този ден, това е... :D

    ОтговорИзтриване