Girl Crush

24 октомври 2013 г.

 И аз като повечето момичета, обичам да гледам картинки на други красиви момичета и да си мечтая да бъда поне малко като тях. В този пост ще спомена 3 момичета, които по един или друг начин ме вдъхновяват с личността, поведението или стила им. Момичета, които чиито живот ме вдъхновява да бъда малко по-смела в само ..изразяването си, в постъпките и решенията си. Истината е, че много попивам от хората, които ме впечатляват, лесно се заразявам със поведение, говор, стил, изразяване било то вътрешно или външно. "Зарибявам се" както се казва. Когато нещо ми хареса се мъча да го приложа и в моя живот, защото смятам че изразява състоянието ми (поне в този настоящ момент). Мъча се да попивам все хубави неща, естествено всички сме различни, но и еднакви по един или друг показател. Далеч не смятам, че аз съм единствения човек харесващ .. палачинки с боб (въпреки че сигурно сме малко кандидатите). Та .. да, тук и девойките.

_
Ще започна с момичето, от което черпя вдъхновение най-отдавна. Следя Angelica от ..години, не знам колко ..но не са 2 или 3, доста повече. Това, което обичам най-много в нея е, че не я е страх да покаже, което което е, дори то да бъде факта, че харесва песни на Джъстин Бийбър или пост със смахнати криви изражения от лош ъгъл. Харесва ми, че не се мъчи да е перфектна, не се мъчи да бъде кукла пред обектива, а иска да бъде това което е реално, въпреки че е професионален гримьор за MAC според мен не придава такава важност на това едно момиче да носи грим, дори обратното. Пуска снимки без грим, снимки от ежедневието и, котките, годеника и. Дори споделя изключително лични неща, като факта че преди около месец си направи операция за редукция на гърдите. Вдъхнови много момичета, че не всичко е песен, че понякога трябва да се жертваш за здравето си и да не те е страх да вземаш сериозни решения. Смятам, че с нея имаме изключително еднакъв вкус за музика и дрехи. Често чрез нея намирам и други любими групи, черпя вдъхновение за гардероба си и .. всичко! Въпреки че е само на 21 за мен тя е много по-голям човек, живее здравословно, татуира се, има(ше) лилава коса, бръсне си веждите и си разтяга ушите. Такова каквото е .. MURDEROTIC.






All pictures taken from:
Murderotic @ Tumblr ; BlogSpot
_

Другата моя вечна любов е Valentine a.k.a MothMouth. Намерих блога и докато си търсех дизайн за татус, изобразяващ нощна пеперуда. Снимка по снимка стигнах до страницата и, зачетох се, разгледах и тотално се влюбих в света и. Тя е изключително лирична, креативна, нежна и изискана готик мацка. Често пуска снимки от декорацията в дома и .. направо искам да открадна всичко. Има толкова забележителни предмети, книги, статуи, картини, бижута, дрехи. Има уникален и красив стил, излъчва женственост и грация. Пише така, все едно реди стихове, изразява се прекрасно и е невъзможно човек да я пропусне ако е фен на тъмнината като мен. Не се асоциирам с нея толкова, колкото с Angelica, но смятам блога и живота и за вълшебни места, които с удоволствие бих посетила и лично, хаха. Също като мен тя обича зимата, студа, оценява изкуството, окултното, гротескното, нещата извън обикновения човешки ум .. и червеното вино, разбира се. Не знам дали е присъщо на хората от Скандинавия да бъдат толкова прекрасни, но ако е така, бих била добра приятелка с тези северни чудаци. (Valentine е финландка, а Angelica - Шведка)





All pictures taken from:
MothMouth @ BlogSpot
_

За Monami Frost знам най-малко. Може би защото няма блог, пък и не открива толкова много личния си живот за публиката. Това което е тя е модел, straight edge, съпруга, майка.
За мен е забележителна с уникалната си красота, татуирано тяло и може би единствения човек, на чието ЛИЦЕ изглеждат добре татуировки. Може би защото само по себе си то е прекрасно, пък знаете, че на хубав човек всичко му ходи. ;) Според мен трябва доста смелост (пък и малко безразсъдност) на едно момиче да изглежда по подобен начин. Хайде момчетата .. татуират се изглеждат готино .. форевър, все могат да се уредят в живота. Докато толкова татуирано момиче, след като изгуби младостта си едва ли ще бъде толкова успешен модел, колкото и яко да изглежда все още. (Не го казвам от гледна точка, че татусите ще и се сбръчкат и за това няма да става за модел, казвам го защото ..като цяло мацката все някога ще остарее) хаха Не знам защо говоря тези глупости, но като цяло идеята ми беше че и се възхищавам на смелостта да бъде това което е и да си татуира лицето пък.





All pictures taken from:
Monami Frost @ Facebook
_

10 коментара

  1. страхотни мацки!
    втората е невероятно интересна красота, а обиците й отивам да ги сънувам!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз много ги харесвам, ама са тооолкова скъпии ;(
      http://www.etsy.com/listing/105385248/ace-of-swords-single-sword-tarot-earring?ref=shop_home_active&ga_search_query=sword

      Изтриване
    2. Не успявам да се преборя с фейсбук-страницата ти, за това пускам тук:
      http://a-cup-of-teia-ted.bg-damma.com/2013/10/25/ace-of-swords-wishes/
      ти си виновна!

      Изтриване
    3. Абе виждам аз ще нещо става, ама не мога да го видя хахаха :D

      Изтриване
    4. вероятно си сложила някакви ограничения за постване, защото когато се отказах да пускам на твоята стена линк, се оказа, че съм го пуснала 4 пъти, но нищо не се вижда :-)
      и черното коте от снощи не го виждам на стената ти, но прочетох, че си ми отговорила :-)

      Изтриване
  2. Ама те и трите са супер красиви, а красивите хора могат да си позволят да се снимат и да се правят всякак :) Много са яки и трите! И аз харесвам подобен тип жени и имам смелост и за пиърсинги и татуировки, обаче сравнена с тях или подобни ще изглеждам смешна и жалка.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не вярвам, всеки може да се кичи с каквото си иска, да е слаб, дебел, бял, черен, с голяма или с малка глава и в същото време да излъчва колкото си иска самоувереност. За мен това как ТИ си се чувстваш облечена в тялото си е водещо. Човек толкова се променя, когато събере смелост и открие.. как да изрази себе си .. и да не му пука какво мислят другите ;)

      Изтриване
  3. Eх, това скандинавките са страшно красиви! <3 Тъмните коси, сините очи, перфектната кожа, перфектните черти на лицето... И на челна стойка, увити с амбалажна хартия пак ще са красиви.
    Втората мацка е невероятна <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хахахахаха, дааа. Много истина има в думите ти. Голям фен съм им. Явно студа им се отразява добре :D
      На втората, колкото повече снимки гледаш, толкова повече ти харесва, толкова е ..изящна и нежна, обожавам я!

      Изтриване