The many faces of my desktop

10 септември 2013 г.

Още едно време в myspace не можех да спра да си 'customize'-вам профила и да си правя различни теми и т.н. След като престана да е модерно да имаш майспейс започнах да си го изкарвам на уиндоуса ми. Започнах да сменям теми, да слагам допълнителни приложения и джаджи по десктопа ми. Стана ми краста и почти всеки месец всичко се сменя/допълва/размества. Харесва ми да си го правя интересен и ..'джиджав'. Ако нещо ви хареса - питайте ме как се прави, защото ако трябва да обясня всичко от всеки десктоп ще ми отнеме мнооого време :P










(клик върху всеки един от тях за по-голям размер)

Кой ви харесва най-много? (това е само малка част от всичко, което съм постигала до сега хаха)

8 коментара

  1. ААА ♥ Страхотни сааа :)) Много, много харесах първия и третия! Как ги направи? :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Основно всичко става с програмите RainMeter и RocketDock. В сайта на deviantart.com има много икони за Рокет Док-а и много скинове за рейнмитър. Пишеш в търсачката и си харесваш. Ако имаш въпрос за нещо конкретно по десктопа с радост ще ти обясня как се прави ;-)

      Изтриване
  2. Ееее, миии... аз не мога да избера, всичките много ми харесват! Браво, Мани :)

    ОтговорИзтриване
  3. И на мен всички ми харесват! ^^
    След MySpace, aз започнах да си го изкарвам на Tumblr, a сега на Blogger.
    Имам велики идеи, да видим какво ще направя, хахаха. :))) <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. А! Да, вярно.. тъмблър хаха. Там определено ми е/беше поле за изява хах

      Изтриване
  4. Невероятни са! Приятелят ми се влюби и пита всичките как се правят... И аз няма да откажа да знам <3

    ОтговорИзтриване