[TAG] Есенни листа

12 септември 2013 г.

Знам, че все още има хора, които правят летния таг, амааа ай донт кеър аз си измислих есенен таг, защото това време от годината е любимото ми и нямам търпение вече да дойде. След като септември настъпи, вече определено се чувствам малко по-функционален човек и някак по-щастлива. Лятото определено не е моя сезон и винаги чакам с нетърпение да обуя комфортните чорапки, да се завия с любимото одеалце и да гледам как навън вали. Предлагам ви няколко въпросчета, които сметнах за важни и интересни за споделяне в това време от годината. Дано ви харесат, ако да - чувствайте се тагнати!


Любима храна и/или напитка за есенния сезон?
Не знам доколко е есенно, но обичам всякакви банички и печива, пайове, курабийки и т.н. Обичам да ми мирише да баничка, а от фурната да извира приятна топлина докато навън е хладничко. Нямам търпение да си готвя и хапвам пред компютъра. Що се отнася за напитки кафето и чая са неразделна част от мен. Също много обичам да си правя горещ шоколад с малко маршмелоус вътре! Мммм...

Любима дреха(и) за есенния сезон?
Всички пуловери! Колкото по-гушливи толкова по-добре. Вземах си нов суичър със зайче на който пише "Confused?" и нямам търпение да го нося. Също дънковото ми якенце чака своя ред от пролетта.. ох ох и имам толкова яки наметалца, които все по-често вадя напоследък! (умалителните ще преобладават в този пост, да) :}




Любими аксесоари за есенния сезон?
Обожавам ОГРОМНИЯ си черен инфинити шал, който прилича на чаршаф за легло персон и половина. Толкова е мек и може да се използва по толкова различни начини. Много искам сякаш да си купя повече пръстени, но имам сериозен проблем с алергиите и ще трябва да търся такива от медицинска стомана :| Криво!

Кои са най-често носените от теб цветове през хладните месеци?
През цялата година нося предимно черно, есента не прави изключение. Естествено понякога смесвям със сиво, сини дънки или бяло :)

Козметични продукти без които не може да преживееш есента?
Балсам за устни! През студените месеци устните ми са ужасни и винаги нося в себе си поне няколко вида. Кремове във всякакъв вид, подхранваши масла и лосиони. Определено мисля да си поръчам няколко неща от The Body Shop тази есен. А що се отнася до грим - най-накрая ще мога да съм в тон с тъмно червеното си червило :D

Козметичен продукт, който прави есента по-красива за теб?
Червилото казах ли го вече? Плюс малиновия и вишнев цвят лак за нокти. Развихрям се с червените лакове определено.


Най-желаното нещо в листа ти за тази есен?
Неща от the body shop, всичко! Наскоро пуснах пост с уишлиста ми за рождения ден (който е през есента), много искам якенцето от sheinside вече да пристига!

Чаша чай, кафе или горещ шоколад?
Всичко! Определено всичко. Обичам всякакви топли напитки, когато е хладно навън. Кафе с малко мляко, чай от мента, горещ шоколад с бонбони, капучино с бисквитки. Прекрасно е!

Какво обичаш да правиш, когато навън вали и не можеш да мръднеш от вкъщи?
Гледам филм, чета, готвя, завивам се поспивам. Обичам релаксиращия фактор на есента. Просто те предразполага да си мързелив!

Нещата, с които винаги ще свързваш есенния сезон?
Разходки, дъжд, рождения ми ден, листата, есенните плодове, началото на училище.



Имате ли някакъв есенен ритуал или нещо, което обичаш да правиш през есенните месеци често?
Определено да пия повече топли напитки. Да се завивам с одеялото си с ръкави и да мързелувам. Всеки път!

Нещо което не харесваш относно есента?
Че свършва прекалено бързо. :P

Най-любимото ти нещо относно есента?
Всичко! От есенната природа, плодове, миризми, дъжда, температурите, до есенния гардероб, шаловете, вълнените чорапи, комфорта който ми носи всеки път. Есента е великолепно преживяване, а есенния залез - картина!

Ако искате да направите тага, това са въпросите и не забравяйте да ми оставите линк към вашия пост! 
  1. Любима храна и/или напитка за есенния сезон?
  2. Любима дреха(и) за есенния сезон?
  3. Любим аксесоар(и) за есенния сезон?
  4. Кои са най-често носените от теб цветове през хладните месеци?
  5. Козметични продукти без които не може да преживееш есента?
  6. Козметичен продукт, който прави есента по-красива за теб?
  7. Най-желаното нещо в листа ти за тази есен?
  8. Чаша чай, кафе или горещ шоколад?
  9. Какво обичаш да правиш, когато навън вали и не можеш да мръднеш от вкъщи?
  10. Нещата, с които винаги ще свързваш есенния сезон?
  11. Имате ли някакъв есенен ритуал или нещо, което обичаш да правиш през есенните месеци често?
  12. Нещо което не харесваш относно есента?
  13. Най-любимото ти нещо относно есента?

21 коментара

  1. Супер, и аз много обичам есента, залавям се:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Йе! Знаех си, че ще намеря съмишленици!

      Изтриване
  2. Супер е тага с удоволствие ще се включа :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ще очаквам с нетърпение да видя твоя! <3

      Изтриване
    2. Благодаря ти :) Ето и моите отговори http://mymakeup2013.blogspot.it/2013/09/blog-post_13.html кисссс

      Изтриване
  3. ще се включа след 1-2 седмици сигурно, само още малко да се заесени :-) и да извадя подходящите дрехи / обувки / ПАРФЮМИ :-)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз моя го написах още на 1ви септември и нямах вече търпение да го пусна хаха. Токова искам да е есеееееен!

      Изтриване
  4. http://antonovaantoaneta.blogspot.com/2013/09/blog-post_12.html ей го на:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Току що до прочетох! Да, есента носи подобни емоции на всички, които я харесват <3

      Изтриване
  5. Много ми харесва, но и аз мисля да се включа малко по-късно. <3 :*

    ОтговорИзтриване
  6. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  7. И аз ще се включа тея дни. Не обичам есента, но пък обожавам пуловерите и шаловете. Даже в момента съм увита с един шал, защото сутринта се събудих със схванат врат :/
    Преди да направя есенния таг обаче, имам да правя един за червила хахахаха

    ОтговорИзтриване
  8. И мен много ми хареса, а снимките ме грабнаха... Обожавам есента(и като цяло междинните сезони) толкова много, че дори стихотворения съм й посвещавала :D Мисля и аз да се включа в ТАГ-а, като за първи път ^^

    ОтговорИзтриване
  9. Супер таг, а пуловера е ууууникален!

    ОтговорИзтриване
  10. Суперрр.. Ето моят:
    http://beautifulladyfm.blogspot.com/2013/09/tag.html

    ОтговорИзтриване
  11. Страхотен таг, докато четях отговорите ти имах чувството, че аз съм ги писала. Сериозно, има ли нужда да отговарям и аз на въпросите или само да си напиша името под твоите отговори :D Аз съм абсолютно същата като се почне от пуловерите, през вишнево червения лак, та чак до топлите напитки.. :) Може би все пак ще взема и аз да отговоря на въпросите, до сега не съм правила тагове :)

    Поздрави
    Ивс

    ОтговорИзтриване
  12. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  13. Иху!
    http://pullpulkrevolvingdoors.blogspot.com/2013/09/tag.html
    <3

    ОтговорИзтриване
  14. И на мен ми харесаха въпросите и само със ден закъснение се включвам в тага :)

    ОтговорИзтриване
  15. Много хубав таг :) И аз като теб имам проблем с алергиите , за това като си купя бижу от метал го покривам с безцветен лак за нокти и нямам проблем :)Дано съм помогнала

    ОтговорИзтриване