[TAG] The Versatile Blogger Award

22 септември 2013 г.

Здравейте, тази сутрин изгрях с цели 200 лайка във фейсбук, 40+ последователи в GFC, 100 поста тук и цели три номинации за "The Versatile Blogger Award" от прекрасните Beauty & FantasyМymakeup2013 и Beautyful Lady Blog (в последствие ме тагнаха womanberry и myhappypond)
Първо искам да кажа огромно БЛАГОДАРЯ на всички, които по някакъв начин са се докоснали до съдържанието на блога ми, прочели са текст, разгледали са снимките или просто каквото и да е. Никога не съм предполагала, че мога да съм интересна на някого с личните си .. драми и мнения. Много ме радва факта, че блога ми става все по-популярен, че се запознавам с такива прекрасни хора около него и някак живота ми става по-шарен.
Та, стига с тези глупости, нека си дойдем на думата.

Това са правилата на Versatile Blogger Award:
1. Благодарете на човека, който ви е номинирал.
2. Включете линк към блога му.
3. След това изберете 15 блога/блогъра, които сте открили наскоро или следите редовно. Номинирайте тези блогъри за Versatile Blogger Award.

7 факта за мен:


  1. Аз съм щастлив човек и всеки ден го осъзнавам отново и отново.
  2. Имам блог в tumblr, който е посветен на мода, и то не каква да е но .. такава.
  3. Обичам да снимам с аналоговия си фотоапарат. В момента е зареден с черно-бяла лента и снимам основно портрети на хора с които се срещам.
  4. Не мога да смятам, дори и събиране от 1 до 10 понякога ме затруднява. Учила съм в математическа гимназия и съм завършила математически профил.
  5. Харесвам странна музика, която май .. почти никой не слуша хаха.
  6. Едно време бях МНОГО 'метълка', с косата, шиповете, тениските на банди, камуфлажни панталони, кубинки и т.н. После станах goth, после останах goth, без да се обличам така хахах.
  7. 7 е любимото ми число.


Номинирам:
pullpulkrevolvingdoors
la-foienvous
ninahaveheart
powderyourfacewithsunshine
mirsea
polinasofia
womanberry
a-cup-of-teia-ted
imitedbeauty
sapphireyesandrubinlips
dreamofjoe
myboxofmakeupbynelly
megun4i
snejanaatanasov
nastiadi
illybeautybar
100% съм забравила някой друг много як блог, но наистина това ми дойде на ум сега хах :D
..ок станаха 16 :D


6 коментара

  1. Честити ниминации и 100 поста!! ^^

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Aatgdghdkj! ТЕБ ТЕБ ТЕБ!!! ЗАБРАВИХ ТЕБ! ЗНАЕХ СИ ЧЕ НЕЩО НЕ МИ ДОЙДЕ НА УМА...

      ТРЯБВА ДА СПРА ДА ПИША С ГЛАВНИ БУКВИ.
      ..веднага си оправям поста ;x

      Изтриване
  2. Мииии, и аз те тагнах и отивам да си допълня моя таг, защото не видях, че си ме тагнала хахахах/

    http://womanberry.com/2013/09/22/tag-versatile-blogger-award/

    ОтговорИзтриване
  3. Ехаа, благодаря ти и аз за номинацията! :) Допълвам те в моя таг. ;)

    ОтговорИзтриване
  4. точно този апарат съм загледала. от кога снимаш с него?
    и блогът ти в tumblr OM NOM NOM NOM follow right away

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. От около 2 години. До сега съм минала само 3-4 ленти и като цяло нямам друга база за сравнение, но според мен вади страхотни снимки веднъж като свикнеш. Аз до сега не бях снимала с подобен, освен онези автоматичните от едно време. Той си е сравнително .. нов апарат и го няма чак толкова vintage ефекта ;)

      Изтриване