September Haul

6 септември 2013 г.

Добре дошли в първия ми haul пост. Доста от продуктите, които си купих през последните няколко дена са изцяло вина на манията ми по бюти блогове. Като прочета нещо позитивно за някой продукт и вече го искам. Ако бях едно ниво по-наивна и лесно доверчива сигурно щях да съм постоянно бременна. ;-| Всееее тая.

Overview на (повечето от) нещата които си взех.
Нека започнем с нещата, за които бях най-развълнувана, а именно ULTRA DOUX шампоана на гарние и маската на FREEMAN а авокадо и овесена каша. За шампоана прочетох в блога на моята приятелка Нина (който задължително трябва да разгледате) и след това ревю просто нямаше как да не го купя. Ползвах до вече два пъти и мисля, че започвам да разбирам какво има предвид тя.
Що се отнася до маската първо я видях в едно видео на Michelle Phan, после в около още сто блога и нямаше как. Много обичам маски, а авокадото ми е едно от любимите неща на земята за това нямаше как да пропусна.

Говорейки за маски вчера с една приятелка минахме през този прословут китайски магазин на "Пиротска", за който всеки все ми говори и никой не ме води. След известно лутане осъзнахме че сме много глупави за да не го видим, но го намерихме и веднага грабнах маските за които Мирсеа писа преди няколко дни (знаете блога и, нали?) Нямам търпение да ги пробвам. Вземах си избелваща, хидратираща и още една хидратираща с прясно мляко. Продавачката каза че ако ги върнеш в пакетчето те пак се напояват и може да ги използваш 2 пъти. Ще пробвам определено. Вземахме общо 5 и от магазина ни направиха малка отстъпка, беше много мило.

След летния сезон и факта, че най-накрая проносих отворени обувки ,кожичката на краката ми загрубя ужасно и обикновената пемза нещо не ми върши работа. За 6лв си вземах крем и пила за пети от DM и смея да кажа че крема е СТРАХОТЕН. Ползвах го само 2 пъти, не искам да бързам със заключенията, но за сега наистина много ми хареса. Като изключим миризмата му, напомняща на .. евкалипт или маринован джинджифил (като от суши) или нещо подобно, която за мен е леко отвратителна.

В блога на Мери последно видях спиралата на Golden Rose Maxim Eyes и реших, че за спирала за 3лв едва ли ще сбъркам, каквато и да е и определено много ми хареса, ако не бях взела нея, щях да взема толкова хвалената I <3 EXTREME на есънс, но тогава не ми се ходеше до DM, пък и все пак има време за всичко. По препоръки на Мери препоръчах I <3 extreme на приятелка, която каза че това вече и е любимата спирала и сякаш малко съжалих, че не си взех точно нея но meeeh, както казах - има време.
Също грабнах и силиконовата .. гъбичка на Ebelin, която виждам в хиляди вариации вече, но много ми харесва колко е мекичка и и .. абе много си я харесвам!

Тук след милионите клипчета в които Tanya Burr говори за RIMMEL Stay Matte, реших че вече е време да си взема тази тооолкова хвалена пудра. Достъпната и цена и обещанието за кожа, която не лъщи някак ме примамиха и аз да я притежавам
Взех си и нов молив на IMPALA, номер 17, този път в лилаво .. моливите от тази им серия са мнооого трайни и имат страхотно разнообразие от цветове.. тъй като лилавото е един от най-яките такива, и много ходи на тъмни очи реших да се спра иманно точно на този цвят. Теди има страхотно ревю на техните продукти.

Дойде момента да говоря и за най-красивото нещо, което съм си купувала някога. Много исках да изчакам и да го включа в haul-а за дрехи, който ще пусна идните седмици, но просто не можах да се сдържа. Това колие от H&M е наистина с ръка на сърцето най-красивото бижу, което някога съм имала. Манията ми по златно и черно е във вихъра си и в моемнта в който очите ми попаднаха на него започнах да пищя из магазина като дете на 6 годинки, което иска торта. Наистина не искам да го свалям от себе си, толкова е прекрасно и е удувително тежко, което го прави да изглежда дори по-скъпо отколкото е. Плетката е невероятна и шиповете и и .. всичко. Страхотно е.

Та, накратко май е това. Ако искате по подробно ревю и снимки на някой продукт, очаквам ви в коментарите.
Усмихнат ден и до скоро!


10 коментара

  1. Благодаря ти за милите думи :))
    Колието е разкошно, каква му е цената?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. 25лв ..множко е сякаш, обаче реших да си самонаправя подарък за рождения ден :P

      Изтриване
  2. Ох, и аз съм сред виновниците :D
    Обаче колието е жестоко!
    Честиитоооо <3
    ПС: Не чети блога ми днес... Боя се, че портфейлът ти може да ти се разсърди :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ох, мерси. Наистина е жестоко колието. Нямам търпение да пусна някой ootd вече хаха LD

      За твоя блог.. прекалено е късно, той ми е като сутрешен вестник :D

      Изтриване
  3. И аз съм фен на маската на FREEMAN, молива на Импала и силиконовата джиджавка, моята я купих от кирайския магазин, от който са маските.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, и аз я видях силиконката в китайския ама вече беше късно :D Много е сладурска и си я ползвам постоянно. Сега стоя с една от маските иии ще видим как е и с тях :P

      Изтриване
  4. Моят период на мания по черното и рокерии премина, но колието е просто стра-хот-но!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Моя период май не е само период хаха http://mannierox.blogspot.com/2013/08/blog-post_5.html
      Просто в момента комбинацията със златно ми е любима :D

      Изтриване
  5. О, Боже, колието е съкрушително! Още днес ще ходя да го търся :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Само да ти кажа, че не е в щанда с герданчетата, ами го намерих на една стена някъде при новите им колекции с дрехи. ;-) Разгледай из магазина, не само на регала .. регал ли се казва? с колиета :)

      Изтриване