REVIEW Macadamia: Healing Oil Treatment

21 септември 2013 г.

Благодарение на Pinks Beauty Box се сдобих може би с най-любимия ми продукт за коса. Единственото нещо, което съм слагала върху косата си и след секунда виждам резултата. Буквално. Всъщност случвало ми се е да виждам резултати от продукти, но никога по такъв прекрасен начин. Вече няколко пъти съм споменавала че косата ми е frizzy, бухнала и стърчи. Изправям я за да я .. спихна и 'укротя', защото след баня съм като Чузъл. Та, да се върнем към продукта.


Ще цитирам описанието и състава на продукта от сайта на zlatnaribka.
Подходящо за всички типове коса и най-вече за суха, безжизнена и изтощена коса.
Уникално красива и лъскава коса, благодарение на съдържащите се масло от макадамия и арганово масло.                                                                    
- Осигурява незабавно подхранване, изглаждане и дълготраен анти-заплитащ ефект. Косата е ултра гладка и мека, лесна за стилизиране и пълна с блясък.
- Незабавна абсорбация, леко усещане, без утежняване
- Удължава цвета на боядисана коса
- Естествена UV защита
- Намаля времето на изсушаване на косата до 40-50 %

Нанесете малко количество върху влажна или суха коса. Разрешете с гребен.
Олиото може да се прибави и към шампоан, маски за коса и боя, за постигане на по-добри резултати.

Състав:    Dimethicone, Cyclomethicone, Tocopheryl Acetate, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Parfum/Fragrance, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Coumarin, Linalool, Limonene.

Откакто се престраших да отворя тази малка бутилчица, ползвам олиото след всяко къпане, както се използват кристали за коса. Аз лично суша косата си до около 90%, нанасям малко количество от олиото по цялата дължина и доизсушавам.. или оставям да изсъхне сама.

Консистенция и мирис. Олиото е .. към течната страна на нещата, но не и прекалено воднисто, с кехлибарен цвят. Мириса му е приятен, леко ядков и дървесен, леко сладникав, за кратко се запазва в косата, но след 30тина минути изчезва. Малко количество върши голяма работа.

Действие (в моя случай): Олиото не оставя мазен завършек, не утежнява косата ми излишно, попива някак моментално, прави косата ми толкова мека, колкото никой друг продукт до сега. Косъма е с блясък, като цяло изглежда подхранена и жива. Frizz-а видимо намаля! На допир е катооо щастие и действието се запазва до следващото къпане. Четината ми много лесно се замърсява и чувството за мръсна коса ме преследва от сутринта след измиването, но от последните 4 (май) къпания, при които ползвам олиото, някак това чувство изчезна. Може да си въобразявам, но самото покорство на косата ми ме кара да я пипам (замърсявам) по-малко и т.н.
Не знам как би действало при хора, чиято коса е тънка и рядка, но наистина не мисля, че има нещо негативно, което мога да кажа за олиото.

Като заключение мога да кажа, че съм адски благодарна на Пинкс, че ме запознаха с този продукт и щом го свърша определено, ще потърся начин да се сдобия отново с него. Цената според мен наистина е висока за нашите стандарти. 125мл от олиото е около 40лв., а най-малката разфасовка, като моята от 10мл е 6,50лв.

Даже на Бинг му хареса
Беше доста тъжен, като му го взех

10 коментара

  1. На мен ми мирише на мъжки парфюм :D :)

    ОтговорИзтриване
  2. А дали мирише като маската?
    Малкия Бинг е страхотен <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами не съм ползвала други техни продукти и не знам дали е същото. Едва ли ще е кой знае колко по различно, ако е различно въобще.
      Много, много искам да си взема по-голямо такова олио и може би други неща на марката ;)))

      Изтриване
    2. Маската е с различен аромат.

      Изтриване
    3. Маската е с различен аромат.

      Изтриване
    4. Маската е с различен аромат.

      Изтриване
  3. Олиото не е никак лошо, но този Бинг...той е невероятен!!!:)

    ОтговорИзтриване
  4. А колко изхабяваш от бутилчицата за, да кажем, месец? :) Или друг период от време, ако ти е по-лесно да прецениш.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами зависи колко ти е дълга косата, колко често се къпеш и т.н. Аз към го ползвала около 4-5 пъти вече, има още малко, а имам доста гъста, до раменете коса. Предполагам няма да ми стигне за повече от 8-10 ползвания :)

      Изтриване
  5. И на мен многоо ми хареса :) Със сигурност ще си взема голяма разфасовка :) При мен е по пестеливо обаче аз съм го ползвала вече 3 пъти и не личи въобще :))

    ОтговорИзтриване