Pet peeves

8 септември 2013 г.

Определено не мога да се сетя за адекватен превод на български. Pet peeve е нарицание за нещата, които се случват в ежедневния ни живот, неща които са извън нашия контрол и ни дразнят до умопомрачение.


  • Определено номер 1 в писъка ми е - когато някой мляска, сумти и издава какивто и да е било звуци докато яде. Толкова ме дразни, че се е случвало да ставам от мястото си, да си пускам музика, да си запуша ушите с ръце и какво ли не.
  • Когато съм някъде навън и седна на стол или седалка, която е още топла от предишния човек, който е седял там. Не че живея в някакъв балон и си мисля, че аз съм първата принцеса стояла на този трон, но чувството на погнуса, че усещам топлината от нечий задник направо ме вкарва в шок!
  • Повтарящи се звуци. Пиу пиу ... пиу пиу ... пиу пиу ... пиу пиу ... пиу пиу ... пиу пиу ... пиу пиу ... пиу пиу ... пиу пиу ... пиу пиу ... пиу пиу ... пиу пиу ... пиу пиу ... ААААААААААААААААААА!!!!!!!!!!
  • Когато видя майки да крещят в истерия и/или бият децата си на улицата. Иде ми да си взема чантата и да я халосам по главата да се осъзнае колко грозно изглежда това отстрани. Не веднъж съм била свидетел на майки които говорят по ужасен начин на дори по-порасналите си деца 11-12-13 годишни слушат майка им да им натяква колко са малоумни, защото някой ги е прередил на опашката за пуканки. WHAT?!
  • Когато в градския транспорт има 50 свободни места, а някой е решил да седне точно до мен. Bitch, върви някъде другаде.. разбирам, че сигурно живота ти е самотен, обаче нужно ли е да ми навлизаш в личното пространство нарочно?! Пф ..
  • Хора вървящи по улицата слушайки музика от телефона си .. без слушалки. Разбирам, че всички са супер badass нали и слушат гига яката музика, амаа .. аз не.
  • Хора, които те пререждат и нарочно те избутват за градския, на някоя опашка, в магазин и т.н. За тях опашка няма те просто се преплъзват отстрани по плота/стената и си заемат позиция все едно някой ги е заковал там. Не мърдат!
  • Когато на някой ми отвори на въпрос тип 'избери това или това' с 'Да' .. Ъ?
  • Когато батерията ми свършва и трябва да проведа БЪРЗ телефонен разговор и след като съм си разказала цялата история от 2-3 минути, човека ме накара да повторя.... Стига деee, предупредих те че нямам батерия.. KEEP UP! THINK FAST!
  • Когато няма тоалетна хартия в обществена тоалетна ...
  • Когато в някой магазин съм си харесала някой модел дреха и някаква мацка държи в ръцете си моя размер и още някаква подобна дреха и се мъчи да избере между двете 20 минути. После ходи да ги покаже на милото за мнение, после в пробната, после не знам къде, че накрая да успея да я издебна да я хвърли при някаква random купчина с якета, че най-накрая да си я купя. -.-
  • Когато си на тесен тротоар и бързаш, а някаква групичка хора са излезли на обиколна разходка из града и блокират целия тротоар и нямаш друг избор освен да излезеш (ДА СИ РИСКУВАШ ЖИВОТА) на улицата за да ги изпревариш.
  • Когато кажеш на някой "Ейй! Имаш много яка чанта!" и отговора е "О, мерси.. струва 260лв и е от *някой си дизайнер*" ... mkay.
  • Двойки на публични места, които изглеждат сякаш всеки момент ще си изядат лицата. Чувствам се некомфортно. 
  • Когато някой каже нещо обидно за кучето ми. "Тая порода не са много умни май, нали?" "Ааа.. колко са грозни тези булдоци", *поглежда ме с презрение* "Ааааааа!, махнете го това куче от пътеката" и избягва все едно ще му/и откъсне крака. pfft .. на 6 месеца е, намордник ли да му сложа? Разбирам, че някои хора ги е страх от кучета, но трябва ли да се държиш като гъз?
  • Когато някой каже "Уау, не мога да те позная на тази снимка! Направо не приличаш на себе си!" .. Добре как трябва да го възприема това? Комплимент ли е? Саркастичен коментар ли е? Как така не приличам на себе си? Да не би да съм отслабнала? ..знаех си че в интернет изглеждам по-добре ;|
  • Хора, които не спират да говорят и скачат от тема в тема без дори да си ги питал нещо и сякаш сами си задават въпроси и си отговарят и дъндонят сто простотии, а всичко което ти си казал е "Здрасти!" на улицата.
  • Когато някой ми пипа нещата с мърсни ръце. EEEEEKKK!

Списъка може да продължава с километри за съжаление! Кои са вашите pet peeves? Споделете в коментарите!
Чао и повече усмивки!

11 коментара

  1. Дразнят ме прекалено амбицирани хора, които ако не си готов да направиш невъзможното, за да успееш в нещо, те гледат сякаш си полезно изкопаемо.
    Също така такива, които щом се познавате, значи няма проблем да си ядат от твоята лъжица/вилица...
    И сигурно има още, но затова се сещам:)

    ОтговорИзтриване
  2. #1 и мен ме дразни ужасно, ама ужасно много. аз съм почнала да си правя тага '30 факта за мен' (преди седмица го почнах ама ме мързи да го довърша..) и там съм го написала това. ужасно е..
    и за личното пространство също много се дразня.

    ОтговорИзтриване
  3. хахахха доста се учудих като ги прочетох мен ме дразнят всички неща изброени по-горе с изключение на
    '' Когато в градския транспорт има 50 свободни места, а някой е решил да седне точно до мен. Bitch, върви някъде другаде.. разбирам, че сигурно живота ти е самотен, обаче нужно ли е да ми навлизаш в личното пространство нарочно?! Пф ..''

    ОтговорИзтриване
  4. Дразня се, когато хората не се сещат да оставят "коридор" за бързо придвижващи се от едната страна на ескалатора, а лежерно се разпльосват и заемат цялата налична ширина, секвайки устрема на вечно препускащи особи като мен.

    ОтговорИзтриване
  5. Първо, да ти кажа, че крада идеята ти (само, ако нямаш нищо против и ще пльосна дълъг списък с подобни точки и в моя блог)
    Второ, все пак (за да съм учтива и възпитана, не за друго :D) ще си кажа и тук, че адски много ме дразни това дето хората разполагат с тротоара като свой - 5-6 човека, наредени като аптекарски шишета и вървят един до друг...
    Това, което kiselina е написала също ме дразни адски много!
    И за да спра да се повтарям ето и нещичко от мен: Много ме дразнят смърдящите на пот хора в градския транспорт или в работата (puke) Толкова ли е трудно за хората да се къпят?! Поне два пъти в седмицата?! Или да ползват дезодориращи средства?! о.О

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Кради и не питай!
      И да, наистина ..смърдящи хора = SOOO not okay. :X

      Изтриване
  6. Много обичам в градския транспорт индивидите, които искат да се набутат на всяка цена във вече претъпкания автобус (най-често бабички). Просто като чуя *Яяяя се сместете, колко място има навътре!* и ми се обръща стомаха. Също много мразя да се хвана за дръжка и да е топла, както твоето със седалката. Много се дразня на нагли продавачки, които или не ме оставят на мира или се държат супер пренебрежително. И още много има, но тези са ми най-шоковите :D

    ОтговорИзтриване
  7. Наистина дразнещи неща си изброила.

    Слушането на музика от телефона на високоговорител обикновено го правят тинейджъри, затова някакси опитвам да го преглътна, викам си "Деца, к'во да ги правиш ...".

    И аз съм чувала много коментари за кучето, особено в България, но никога пред мен, винаги са ми съскали и са ни обиждали зад гърба, само заради наглостта да вървя на същата улица, хем винаги съм се опитвала да заобикалям отдалеч майки с деца и хора, които се страхуват. "Мръсссссни мастии", цъкане с език и прочие, но свикнах и по някое време спря да ми пука.

    Като колоездач и аз полудявам някоя група като тръгнат един до друг. Дрънча със звънеца възмутено и гледам лошо.

    Но общо взето се опитвам да не се дразня толкова, че само едни нерви имам, закъде ще съм ако още на 30 години съм ги изхабила :)

    ОтговорИзтриване
  8. Май съм съгласна с 100% от написаното от теб...особено за личното пространство..не понасям,когато някой ми говори и застане на 10см от лицето ми :D също нещо,което мога да добавя...когато някой говори или издава ненужни звуци на тихо място - например в някоя библиотека (прекарвам доста време по библиотеки - учене или просто размотаване) и ме влудява,разсейва и...да :Д

    ОтговорИзтриване
  9. типично по девешки <3 :D

    ОтговорИзтриване
  10. Съгласна съм с абсолютно всички неща. Най ама най дранещото, от това което си написала е някой да седне до мен в автобуса. Най дразнещото беше преди няколко месеца, когато пътувах с влак Варна- София, за тези, които не знаят това е 8 часа изнервящи и дразнещи до полуда. Бях в новите мотриси, в които седалките са като на автобус 2 по 2, а не на копета.
    Та седя си аз на мястото, което е от вътрешната страна на седалките, на моя номер и идва някакъв мъж на средна възраст, на които номера на билета му е до мен и сяда. Когато седна беше пълно навсякъде добре! След половин час се освободи половината влак и хората се разшириха, а ние подяволите още бяхме гъз до гъз с извинение и рамо до рамо. Усещах го как диша и му се мърда корема. На всичкото отгоре ме беше запушил и не можех да мина, за да се изместя. Защо трябваше да си причиняваме това??? 250 км си държах чантата списанието и водата е ръце. ОООО боже просто като сещам и се изнервям. Как е възможно??? Зашоооо, защоооо е нужно?!?!?!?!?!?!?

    ОтговорИзтриване