OOTD

13 септември 2013 г.

Реших да споделя ансамбъла си днес, защото .. ми харесва. Enough said.
Може да снимам шампоана си с професионалния апарат, но ако става въпрос за мен - защо не с телефона. Сори за ужасното качество, пък и времето навън не ставаше за снимки, за това пробвах и в офиса, пак не стана, абе пълен провал, ама все тая.

Тук сме аз и кошчето в офиса.

Тук съм аз .. навън, ориентирана че ме снимат. Небето много светеше и другите не станаха добре,

Тук реших сама да се снимам. Да.

Блузката ми, която е с нарязана долна част е за 1 и 50 от килото, дори не знам каква марка е.
Клинчето е от ... tally weijl (трябваше да вляза в гугъл за да проверя как се пише това чудо.)
Обувките са converse.

9 коментара

  1. Какво кило? Кажи го разбираемо: рови-рови магазин :-Р
    много ти отива! :-)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хахах, "РОВИ РОВИ" ХАХАХАХАХА :D:D:D:D
      Много точно казано!
      Благодаря ти!

      Изтриване
  2. Koлкото и неориентирана да си мислиш, че си, си просто прекрасна! А този ансамбъл страшно ми допада и изглежда невероятно удобен :))))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хихи, благодаря ти!
      И да.. на мен ако не ми е удобно в дрехите ми просто .. не знам. Мнооого рядко се жертвам за някоя дреха или аксесоар. Трябва да е върха на красотата и изяществото за да си сложа нещо, което ще ме кара да се ..оправям, подръпвам, почесвам, прикривам през 2 минути хахах :D

      Изтриване
  3. Ооо, обожавам вторите употреби, или ровитата, както им казваме :D
    Половината ми съкровища са оттам!
    Много готино съчетание :)

    ОтговорИзтриване
  4. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  5. оо и аз съчетавам дрехи втора употреба и converse :D
    страшно ти харесвам блузката, и бретончето, и стената на офиса :D

    ОтговорИзтриване
  6. Супер сладка и прекрасна си! Не знам как да го кажа иначе! :) <3

    ОтговорИзтриване