Цитат на седмицата

4 септември 2013 г.

Сетих се че мина доста време от последния подобен пост. То се е видяло че няма да ги пускам всяка седмица, но името ще си остане .. защото ме кефи хаха :D
Държа си този вид постове да останат в блога ми докато съществува, защото аз лично обожавам да чета подобни неща, мъдрости и като цяло хитри изказвания на хора по-умни или поне по интересни от мен.
Днес ще се спрем на моето вечно вдъхновение, модна икона и най-вече изключително интересен човек - Дита Вон Тийз. Самия цитат не е нещо особено, но често ми напомня, че всички хора сме различни, че всички носим своя индивидуалност и никога, никой не може да угоди и да се хареса на всички.

You can be the ripest, juiciest peach in the world, and there's still going to be somebody who hates peaches. 
—  Dita Von Teese

________                                                             ________  
Може да си най-узрялата и сочна прасковка в света, но винаги ще има някой, който мрази праскови. 
—  Дита Вон Тийз

4 коментара

  1. Обожавам Дита,тя е истинско вдъхновение. Ето и от къде идва цитата: http://www.xojane.com/fashion/dita-von-teese-clothing-advice-xojane
    Ако имате време прочете написаното от нея, може да ви вдъхне малко смелост да не се страхувате да бъдете себе си :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не го бях чела. Страхотен отговор, тази жена е .. велика! Страхотен модел за подражание!

      Изтриване
    2. Наистина! Света би бил в пъти по-хубав, ако имаше повече хора като нея <3

      Изтриване
  2. преди няколко дни говорихме с Мирсея за вдъхновения и смелост, точно тази линк ми изпрати :-)

    ОтговорИзтриване