Не мога без ..

2 септември 2013 г.

Тази публикация ще бъде посветена на нещата, без които не мога напоследък. Няколко невероятни открития и стари, добре познати любимци, които допринасят много в ежедневието ми. Нещата, които се задържат в ръцете ми повече от обикновено и играят важна роля в .. 'бюти' режима ми. хе-хе



Първото нещо, което искам да споделя с вас са тези памучни тампончета на Ebelin, които намерих в dm. Никога не съм вярала, че тук ще говоря за ..памук, но като видях колко сочнички изглеждат въпреки малката им бройка реших да грабна едно пакетче, защото сегашните с които разполагам са малки и тънки и гадни и чак не ми се ползват. Тези тампончета са страшно икономични, леко неравни за да почистват по добре и най-важното огромни в сравнение с повечето, които съм имала до сега. Веднага след като си ги взех (както се вижда на първата снимка) кучето започна да си ги похапва, явно и на него му харесват :D Горещо препоръчвам!
___

Мицеларна вода. След като си купих bioderma, разбрах всъщност колко мразя тоалетно мляко и всичките oil-based почистващи лосиони и гадории. Манията по мицеларна вода тотално ме зарази и вече съм неразделна приятелка с тези две симпатични розови бутилки. По-скорощната ми придобивка е тази на l`orael skin perfection, която поучава сякаш противоречиви мнения, но на мен много ми харесва и имам чувството че освежава кожата ми по-добре дори от bioderma. Някак наистина по.. лепкава е в процес на съхнене, но лицето ми е сякаш по.... подхранено. Може да си въобразявам, но много ми харесва!
___

Червено червило. Имах моменти тази година в които не излизах без номер 107 на Rimmel. Много ми харесват подобни цветове и смятам че ми ходят на постоянно черния ансамбъл. Червилото не прави зъбите ми жълтеникави и след като сложа молив отдолу не мърда ЦЯЛ ДЕН. Определено любимото ми червило! (Не, че имам и съм ползвала много де)
___

Черен молив на Impala, любимата очна линия Carbon Gloss на l`oreal и One by One на Maybelline. Дори нямам какво да кажа повече, любимите ми продукти. Очните линии на лореал са страхотни продукти и винаги ще си ги купувам отново и отново! Черния молив е страхотен, много мек и траен. Скоро тръгвам да тършувам и за други цветове. А що се отнася до спиралата - винаги предпочитам спирали за обем, защото веждите ми са много ниски и мразя като миглите ми ги закачат (бахти проблема, да). Майка ми също си купи същата след като пробва моята и май това е най-хубавата спирала на Мейбълин, която съм ползвала до сега. (Дори според мен е по-яка от прехвалената falsies)
___

Наскоро разбрах, че не само аз съм див фен на този лакочистител от Lilly. Взех си го съвсем случайно и не мисля, че вече ще си купя някакъв друг. Единствения лакочистител, който не изрдира ноктите ми, не ги прави пръхнали и неравни и .. издълбани и .. побелели и т.н. Страхотен е, който го няма - веднага да си го купи! (Това не е платено съобщение :D:D)
___

След като изчетох десетки мнения на тема сухи шампоани реших че и с бебешка пудра да се напудря, все ще е същото. Грабнах възможно най-евтиния вариант и по-доволна не мога да съм. Имайки предвид че съм с гарваново черна коса рядко се случва да не мога да го разреша в косата си и да остави следа. Според мен си върши работата страхотно и бих повторила покупката. Само че може би този път ще взема по-стария му вариант просто за да сравня :)
___

Балсама за ръце на Bilka и нощното ми шкафче са неразделни приятели. Когато се присетя се намазвам цялата с този крем. Толкова много ми харесва как мирише, как попива, колко малко количество ти стига да се омажеш до врата и естествено колко мекичка става кожата ти после. Това е може би най-любимия ми продукт на марката и най-ползвания определено. Цялата им BIO серия е страхотна и продължавам да попълвам колекцията си с продуктите им. Миризмата е невероятна, казах ли вече? Опредлено на този свят няма достатъчно неща с аромат на грозде! Протесирам!

14 коментара

  1. Мани, започва ужасно много да ми харесва как пишеш. Все едно си пред мен! :D Толкова е някак... истинска всяка дума.
    Конкретно за must-haves, 2/3 от тях нe съм пробвала, но съм напът, буквално - http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20120521082421/meme/images/1/12/Table_Flip.jpg! :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Йе! Много се радвам, че ти харесват писанията ми! Пробвай, не напразно пиша постове :PPP

      Изтриване
  2. Лакочистителят ми е любим и на мен. И аз не искам друг, но напоследък не го виждам в Лили-то, или има само малката опаковка. Дано докато свърша моя да заредят.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О, дано.. че и моя е към края. За моя радост не се лакирам чак толкова много, но винаги ми е верен :D

      Изтриване
  3. Супер, супер! Този пост ме вдъхнови за един друг пост утре, за любими мои неща... Ама няма да са само козметични, а ще включа и аксесоари и може би книги :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хайде де, колко време го чакам тоя пост!

      Изтриване
  4. Ехх, чудя й се на тази спирала отдавна и сега ще трябва да си я купувам, това е знак от съдбата :) страхотен блог имаш, продължавай в същия дух :) Трябва да благодаря на Мери, че сподели блога ти, иначе я щях да го открия, я не :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз много и благодаря, заради нея ме откриха много страхотни и интересни хора!
      Да, спиралката според моето скромно мнение е супер, надявам се и на теб да се хареса ;))

      Изтриване
    2. Мери се чувства толкова полЪскана :)))))) (грешката е вярна ;))) Ушите ми пламнаха преди малко и викам да разгледам защо така, а то защо било :)))))(нищо, че сте писали преди 15 дни, все пак съм в Германия, трябва време да стигне дотук хахаха)
      Този пост го гледах като беше на един ден и не съм чела после коментарите :)
      Аз ви благодаря, момичета <3 И на двете съм голяма фенка :)))))

      Изтриване
  5. Ееее, откога искам такива големи памучни тампончета и се чудих от къде да намеря :) Мерси, че сподели.

    ОтговорИзтриване