Пепеляшка умря преди 63 години

1 септември 2013 г.

Принца е на 16 все още няма брада, друса амфети, включи в Once Diretion и направи дует с Ники Минаж. По принцип вече избягвам да тъгувам по 'онова време' и да ругая днешното поколение, защото вече съм сигурна че това е вечен проблем. Колко са прости младите и как едно време беше 'друго'. Така е казвала баба ми за поколението на моята майка, така майка ми мисли за моето поколение, така аз мисля за днешното. Идеала за красива жена се променя псотоянно, но с нея върви и идеалния принц, мъжа на мечтите, яхнал големия мотор и хлапашки намигащ те кани да се качиш. Не искам да говоря за днешния мечтан модел и това, което харесват днешните момичета, дори и не искам да помислям какви ще се харесват след 10 години. Искам да ви покажа класическия мъж (поне за мен), мъжа, който е търсила класическата жена, домакинята, с естествената красота без подобрения и диети, без пластични операции и нищо повече от червено червило с малко очна линия. Нейния принц е там някъде, в миналото, лежи до нея, забравен и хванал паяжини. Сключени във вечната прегръдка на забравата, на отминалия идеал, на западналите ценности.















20те-80те


90те-Сега


10 коментара

  1. ето го и моят принц - някъде между всички тези години :-)
    http://cinescopia.com/wp-content/uploads/2011/11/10889431_gal.jpg

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Този принц вече е включен в еидин следващ пост на малко по музикална (но доста близка) тема, която ще пусна скоро ;-)))

      Изтриване
    2. чакам с нетърпение! а може дори да си включила и другия ми принц :-Р

      Изтриване
  2. Моите са много... Ееех, Робърт Редфорд или Шон Конъри от старото поколение... Златни, с неостаряваща харизматичност...
    Тея, Вал Килмър го обожавах преди години!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ах леле Робърт Редфорд наистина какъв е бил едно време не знам защо забравих да го сложа. Не че можеше да ги побера всичките в един пост но, да .. златни, златни мъже <3

      Изтриване
  3. Видях Брусссссииииии <3 Обожавам го, какво гони 60-те?! Само ме е яд, че някаква 30-годишна фръцла с безбожно дълги крака ме изпревари и му роди дете, че и жена му стана :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. ПС: Няма да откажа и на младото му копие Джейсън Стейтнъм <3 хахахах

      Изтриване
  4. Брус си е шугър деди .. и аз не бих му отказала :D:D

    ОтговорИзтриване
  5. ама и ние какви сме ... съгласни :-)

    ОтговорИзтриване
  6. Каква тъжна деградация има сега

    ОтговорИзтриване