Birthday Girl

15 септември 2013 г.


Днес навършвам 24. Напомнете ми да си сменя 'about' секцията в блога.
За мен рождените дни никога не са били повод за депресия или пък точно обратното винаги да правя голяма работа от тях. Някак ги приемам нормално. Харесват ми, за мен са по-скоро като нова година.. времето в което правя равносметка, времето в което си обещавам разни неща и най-вече времето в което поглеждам в миналото си и разбирам какво се е променило.
През годините се научих да съм самостоятелна, да се грижа за друг освен за себе си, да съм по-добра и по отворена към света.
Започнах и напуснах работата, която не ми харесваше, махнах от живота си хората, които ме дърпаха назад и НАЙ-ВАЖНОТО - научих да приемам себе си като разцъфнах в това, което съм сега. Ако схващате английски ви подарявам това 5 минутно видео, което ме прави щастлива.



Надявам се тази година подаръците да не се състоят само в тетрадки и несесери за учиище като предишни години. Прегръщам ви всички!

10 коментара

  1. Честит рожден ден! Бъди здрава и все така креативна! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Мани, честит рожден ден! Колкото и клиширано да звучи ти пожелавам здраве, само положителни емоции и добри хора около тебе! И дори и да е още по-клиширано - пожелавам ти това, което ти искаш най-много за себе си :)

    ОтговорИзтриване
  3. Честит рожден ден и от мен! С най - хубави пожелания...и да знаеш, че блогът ти се чете и извън България...продължавай все така с честите публикации!

    Диа ( https://www.facebook.com/dia.art.3?ref=tn_tnmn )

    ОтговорИзтриване
  4. Честит ден ден и тук, прекраснице! Шеметна и усмихната да си и не напоследно място здравичка <3 Гуш!

    ОтговорИзтриване
  5. Честит рожден ден!Бъди много здрава, щастлива и креативна!

    ОтговорИзтриване
  6. Честит празник, Мани! Тъкмо се събудих от моя селебрейшън :)

    ОтговорИзтриване
  7. Честит рожден ден! Бъди все така смела и прекрасна!

    ОтговорИзтриване
  8. Честит рожден ден! Здраве, късмет и много истински хора около теб :)

    ОтговорИзтриване
  9. Честито, Мани! Да си много-много щастлива!

    ОтговорИзтриване
  10. Между другото имаш още един подарък за рожденния ден някъде тук, но тъй като си много заета (като всяка година ще го получиш някъде към Коледа ;))

    ОтговорИзтриване