МАНИи x Tyler Oakley

17 август 2013 г.

Не мога да ви обясня какво значи за мен да кажа, че този човек, клиповете които качва в youtube .. ох, обичам да ги гледам повече от клипчета на ленивци и сладки котенца качени върху костенурки.
До сега не съм се радвала толкова много на някой youtube влогър (за справка следя около 30 канала) I shit you not, това момче е може би един от най-забавните хора на които съм попадала там .. с всяко клипче все повече и повече искам да ми е real life friend хаха. Тайлър е супер симпатичен хомо пич, който просто цъфти пред камерата всеки път с всичките му .. отблясъци ии ох, гледайте го! Тук прилагам линк към канала му, а сега ще ви споделя някои от любимите ми клипове. Определено не съм гледала всичко негово, защото чак сега го открих, нооо вие може да си разгледате останалите неща.


^ Това не е толкова смешно, но като цяло да се запознаете с историята на днешния герой ;)













Ще се радвам някой да сподели каналите, които следи в youtube. Независимо от тематиката ;)

1 коментар

  1. Ухууу, той се познава с част от моите любими ютубъри, срещала съм го. И аз мислих да правя пост с любимците си и ще ги видиш като го направя. :D <3

    ОтговорИзтриване