Review: Balea Professional Shampoo

24 август 2013 г.

Никога не съм се чувствала достатъчно уверена в това да пиша ревюта за козметика, пък винаги ми е било чудно как може човек да напише есе от 1000 думи за ..лак за нокти, но реших да се помъча.
Реших да започна с нещо, което закупих сравнително наскоро и като цяло имам опит с продукти от такъв тип.. естествено става дума за шампоан, а именно Balea Professional Glatt + Glanz Shampo.




Избрах него защото, обещава гладка и блестяща коса, без наелекреизиране, няма силикони, не е за някой определен тип коса, изключително евтин е (3-4лв) и опаковката е страхотна.

След (3 седмици) употреба, смея да кажа, че за този ценови клас косата ми се чувства доста по-добре от една камара по-скъпи шампоани. Цялостната картинка не се подобри осезаемо, но и не се омазни/изсуши допълнително, също така не си загубих обема, тоест определено косата ми изглежда добре и е притна на допир. Приятно мека е, имайки предвид че ползвам 2 вида балсам на GLISS след него (един с отмиване и един без) както ползвах и преди да си го купя. Може да си внушавам, но когато изправям косата си и/или след като я изсуша се фиксира за по-дълго време.

Като цяло, бих повторила покупката, защото се нуждая от шампоан за разнообразние, бих опитала и другите от серията (този с маслата и този с кофеина). За протокола косата ми е нормална към омазняваща се в корените и с доста хвърчащи косици (frizz) в следствие на обилен косопад от миналата есен.

Надявам се съм била полезна на някой, въпреки краткостта на ревюто, ако имате съвети и забележки (може би и рикуест за друго ревю) слушам ви :))
Ако някой има съвети за овладяване на фриз, нека ги сподели СЕГА!

6 коментара

  1. Харесвам много такива ревюта, даже задълбавай повече ;) хихи

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Обърках си профилите в Гугъл :D WomanBerry съм :)

      Изтриване
    2. Йе! Знаяи очаквай още скоро :)) Приятно ми е да пиша за неща, които харесвам, но пък смятам следващото да бъде за нещо, което ...меех кякак не ми хареса :)))
      x

      Изтриване
  2. Доволна съм от балсамчетата за утни и кремовете на Balea, така че сигурно ще пробвам този шампоан :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Често имат попадения, естетсвено не може всичко е да страхотно, но доста от нещата,които съм пробвала са супер.. особено имайки предвид цените им! :))

      Изтриване
  3. Ползвам червената серия за боядисана коса и съм учудващо доволна. На фона на скъпи еквиваленти не откривам осезаема разлика.

    ОтговорИзтриване