Mannie hearts

2 август 2013 г.

Хелоу! Реших да споделя скорощни открития и находки, на които попаднах през последните дни/седмици/месеци. Няма да ограничавам публикацията в даден период от време, защото някои неща са сравнително по-стари от други, някои са ползвани и преди, а други просто не знам от къде ги изкопах. Просто few bits and pieces, които обичам напоследък.


Поиграх си да ги снимам за да имате по-добра представа за продуктите, надявам се статийката ви хареса, може да правя и други подобни скоро време.. може би по-тематични ;)


Започвам с една серия на Gliss, която съм позвала и преди. Спомням си, че бях много доволна от всичко, което съм си купувала (розовата, жълтата и червената серии) и след като си изтървах последния бар шампоан от LUSH в тоалетната реших да си взема, нещо което да поуспокои накъсаната ми от лятното слънце косица. По принцип косата ми е склонна към омазняване, но пък и трябва нещо по-подхранващо, защото шампоаните за мазна коса просто я изсмукват. За сега се убеждавам, че това е най-хубавия шампоан в бутилка, който съм ползвала до сега. Беше дооста намален в DM, когато го купих. Мисля че шампоана и балсама заедно ми излязоха не повече от 8лв.



Лято е, топло е. Все пак трябва да понамирисваме на хубави неща. Това общо взето е любимата ми комбинация за всеки ден. Стика на рексона просто мирише на чисто. На сапун, на къпано.. велико е. Изключително освежаващ и предпазва от потене*. Парфюма на гучи го имам от мама и е един от любимите ми аромати на света. Мирише на райска градина. Обожавам миризмата на цветя! По принцип не обичам да ползвам плодови аромати като парфюми и за това винаги предпочитам флоралните.

*За да спрете потенето през лятото си вземете това. Най-ефикасното средство против потене, което сте ползвали до сега, обещавам.


Говорейки за плодови миризми... това официално е любимия ми душ гел това лято. Череши. Това е. За мен разликата в душ гелите е само миризмата, надявам се всички да свършват работата с почистването сравнително добре хаха, всичко там е на вяра. Но не можах да устоя на изключително вкусния мирис и цената от около 2лв.


Намерих три пъти по-евтин и (смея да кажа) еднакъв като действие вариант на Bioderma. За скромната цена от 7лв се сдобих с мицерална вода на Лорал, почивстваща водоустойчив грим и сваляща всичко ненужно от лицето ми вечер. Няма мирис, не ми дразни кожата. Всичко е песен, не мисля че вече някога ще дам 25лв за bioderma.


Двете неща, които слагам на лицето си вече. Max Factor Facefinity фондьотен във формата на пудра и гел очната линия на essence. Предпочитам пудрата, защото през лятото всички помади, които си слагам на лицето нямат никакъв смисъл след като ме напече слънцето и се припотя. Пудрата определено намалява лъщенето на лицето ми и дооста ми харесва като покритие. Очната линия при мен винаги е .. статична. Без очна линия не излизам, в момента предпочитам тази, защото е по-трайна. Не бих казала, че е водоустойчива както пише на опаковката, но пределено не се разтича лесно като пророня някоя сълза. Единствения минус е че се рони след определно време, но мога да го преживея ;-)


Има нов скитълс!!! Толкова са вкусни! Обичам ги! Имат вкус на детска орбит иии .. плодове и дъвчащи бонбони иии .. оле оле!!! Отивам за още, хаха! Удивителна!


Най-накрая си купих обикновени, черни свещи. Вчера бяхме в ikea и откакто ги взех не мога да спра да си ги гледам. Все още не знам къде точно ще стоят, но са прекрасни и ги обожавам!


Dexter! Декстър се завърна с нов 8ми сезон и общо взето прави поеделниците ми по-щастливи. Ако случайно сте живели на някой самотен остров през последните години и не сте чули за любимия сериен убиец на Америка - сега е времето. Декстър е изключително увлекателен криминално-драматичен сериал и е един от любимите ми. Ще ви въвлича все повече и повече с всеки епизод и сезон. Гледайте!


Empire Of The Sun - Alive Мноооого любима група, изключително изтрещели. Велика песен!


Biffy Clyro са група, чието име все забравам.. явно защото идея си нямам как се прозинася. Много свежа шотландска група, за която чух че са супер тъпи копелета, обаче правят много приятна за ухото музика.


Ellie Goulding - Burn ми стана една от най-слушаните песни през последните дни. Не знам как така се закачих да я слушам амаааа.. е супер catchy!

Ииии.. това е май то. Любимите ми неща, за които се сещам в момента. Няма да откажа коментари с препоръки и просто мнения.. ваши любими неща и т.н. Да знам, че не си говоря сама все пак :DDD

Хайде, байче и прохладни дни!

3 коментара

  1. хахаха, не си сама определено :) Черните свещи са трепач, а по-любимо от Рексона стик срещу изпотяване нямам! Потя се много и само с този стик нямам никакви грижи! Ползвам сребристия и не мога да си представя лятото без него <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О, само знанието, че точно ти ми правиш компания в лирическите ми отклонения ми дава сила .. да се отклонявам повече хаха ;))
      Добавих една подробност към частта за потенето - спрейчето odorex .. буквално намалява потенето с 95% ;-)

      Изтриване
  2. Аз постигам същото с Рексоната. Но може да пробвам на по-късен етап и с Одорекса :))))
    А за лиричните отклонения - давай смело! Обичам ги, както е добре известно :D

    ОтговорИзтриване