Цитат на седмицата

5 август 2013 г.

Щастлив понеделник! Вчера пренареждах гардероба си и все повече се убеждавам, че съм привлечена не от някой определен цвят а от липсата на такъв. Черното е нещо повече от любим нюанс, цвят.. то е просто присъствие в живота ми. Когато бях 8ми клас и не събличах суетшърта на Cradle of Filth, носех черен грим и шипове, хората казаха че тъмнината е просто фаза и тя ще отмине.
Казаха, че тийнейджърите просто търсят себе си и за това експериментират. Сякаш моето експериментаторство не е било просто фаза, а съм успяла да открия себе си. Ето ме.. 10 години по-късно сгъвайки десетата подред чисто черна тениска. Картинките на групите вече може да за заличени, но аз съм все още онази 14 годишна млада девойка, силно решена да спре майка си, на която вече и е дотегнало да вижда дъщеря си все с една и съща черна тениска с Мики Маус, от ритуалното и хвърляне в камината.
Черното съм аз, там намирам себе си, там се чувствам добре. Хората, които казват, че ако винаги носиш един и същ цвят се ограничаваш от разнообразието в гардероба си, аз казвам НАПРОТИВ.


“The reason I don’t use many colors is that there is color in the world. I’m not thinking of my clothes in a white room. I’m thinking of them in the world, and there are enough colors out there. I don’t need to do colors in collections. I’m more worried about shape. Whenever I see a lot of color, it just seems ambiguous to me.”
—  Rick Owens, Fashion Designer
--------------------------------------
"Причината, поради която не използвам много цветове е, че самия свят e цветен. Не мисля за дрехите си в бяла стая. Аз мисля за тях в света, а там има достатъчно цвят. За мен не е нужно да слагам цветове в колекциите си. По-притеснен съм за формата им. Всеки път, когато виждам много цветве, те просто изглеждат неясни за мен"
—  Рик Оуенс, Моден Дизайнер

2 коментара

  1. И аз мисля, че черното е твоят цвят. Сякаш няма друг цвят, който да ти отива толкова много! ^^

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хихи ^^ Абсолютно .. винаги ще е черно при мен. Естествено нося и други цветове, не съм чак Мортиша Адамс, но все пак .. ;)))

      Изтриване