[TAG] Предизвикателство

30 август 2013 г.

Най-накрая си намерих таг, който да не е обвързан само/предимно с бюти ...неща. Веднага като го видях в блога на A Cup of Teia Ted и реших да се само..тагна, защото дооста ми хареса и нямах търпение да го споделя. Надявам се ви хареса, ако да - чувствайте се тагнати и ми дайде линк към постовете ви, защото искам да чета и вашите отговори. ;-)

1. Съдържанието на блога ви такова ли е, каквото сте го замислили при създаването му или имате залитания и в неочаквани за вас посоки? 
Блога ми не беше замислен като каквото и да е. Преди него имах още два, които изтрих след години поддържане. Винаги съм пишела това, което ми е на ум в момента. Преди сякаш пишех повече ..лирически неща, сега не толкова. Отдавна някак спря да ми се пише в литературна насоченост. Никога не смятам да огранича блога си в някоя определена сфера. Имам прекалено много интереси. ;-)


2. Един филм, който ви се иска да гледате сега(независимо дали искате да го гледате за първи път или е нещо любимо, което искате да гледате отново)? 
Искам отново да гледам Star Trek - Into Darkness отново. Първия път в киното страшно много ми хареса и сега съм си го смъкнала и чака да бъде гледан отново и отново. ;-)) Иначе за филм, който не съм гледала опредлено искам да видя The Great Expectations.

3. Книга, която сте чели повече от веднъж? 
Малкия принц съм чела най-много пъти опредлено. Сигурно над 20.

4. Първия любим цитат или фраза от филм, песен, книга или изказване на известна или неизвестна личност, който ви идва на ум? 

5. Ако трябва да сте свръхестествено същество, какво ще е то – фея, елф, вещица, магьосник, върколак и въобще каквото ви дойде на ум от този вид? 
Определено бих била вампир. Аз почти съм си вампир и сега хахаха

6. Измислете име за герой от фентъзи роман или филм, първото което ви дойде на ум? 
Адеа. Ще живее в свят с жълто небе и безкраен океан. Ще има огромни виолетови очи и пепеляво сиво-синя кожа. Ще общува чрез докосване, но ще има много красив глас, с който ще пее песни само с мелодия.

7. Песента, която последно ви се въртя в главата? 



8. Една героиня (или герой) от филм, сериал, книга, която бихте искали да изиграете, ако имахте такава възможност? 
Сузана от Girl, Interrupted.

9. Една известна личност, по която сте имали сериозно увлечение? Или поне някоя известна личност, която много харесвате? 

10. Опишете с три думи най-същественото, което ви се случи през последните 24 часа?
Работа, ветеринар, баня.

4 коментара

  1. Много се радвам, че ти е харесал тага! :-)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз много се радвам, че си го направила, иначе никога нямаше да си имам и аз някой таг в блога :P

      Изтриване
  2. Благодаря, че ме последва :) Сега ще разгледам и аз твоя блог по-обстойно :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Няма проблеми, блога ти е чудесен! Радвам се че си тук!

      Изтриване