Какво живее в чантата ми

19 август 2013 г.

Хааай! Обещах пост на тема какво има в ..сака ми или просто нещата, които ми служат за оцеляване докато съм навън. По принцип не си пълня чантата, много, но ако излизам за по-дълго време естествено нося повече неща. Днес след първия ми ден на работа (йей за мен, ще правя парички) реших да поснимам какво се намираше в чантата ми. Винаги много съм харесвала подобни постове/видеа и се радвам, че мога и аз да направя нещо подобно. Надявам се ви е интересно!


Започвам със самата чанта. Някаква обикновена, купена от Търново .. черна естествено, малко скъсана, но голяма .. побира всичко.


Тук имаме кремче за ръце на арома, защото след като си измия ръцете често стават много сухи и се понамазвам. Зимата ми спасява живота. Пише anti wrinke .. не знам, не ми се вярва, но пък е хидратиращо и си го харесвам. Парфюмчето, което си разнасям за поосвежаване през деня е на refan и е с номер 122 .. имитация на burberry "weekend". Трайно е, мирише почти идентично с оригинала и доста си го обичам.. мама ми го купи :D


Химикалки, Ацефеин и Аутан, защото никога не знаеш, кога ще се наложи да .. подписваш автографи хахаха, кога ще те заболи глава или кога ще те нападне ято комари. За всеки случай.


Гримове асорти. Санитайзър за ръце, аулин, ключове с Дарт Вейдър. Две балсамчета за устни на nivea, едно неутрално и едно с черешки, bourjois healthy mix serum, молив за устни на essence, черен молив за очи на avon glimmerstick, l'oreal super liner carbon gloss очна линия, estee lauder projectionist спирала, the body shop балсамче за устни ии това е. Ако някой иска подробно ревю на някой продукт да се обади ;-)



Огледалце от индийския магазин и ментови лентички за свеж дъх. Breezy.


Очилата са от pull and bear, телефона е samsung galaxy nexus, а портмонето е от Графа, рандъм магазин. Фейк кожа естетсвено, няма пари за истинска. :D


'cuz we all go to the toilet sometimes



И .. свърши ми чантата, блогър нещо не иска да ми подреди снимките като хората и се надявам да изглежда добре. Надявам се поста ви е харесал .. ако нещо ви интересува - питайте, отговарям на въпроси всякакви. Обичам ви и чао до скив!

П.С. почти 100 лайка във фейсбук!!!! :O

2 коментара

  1. Много готин пост, хареса ми :)
    http://thingamyjic.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти! Много се радвам, че ти е харесал!

      Изтриване