Birthday wishes

26 август 2013 г.

Рождения ми ден наближава, а аз все повече се влюбвам в разни нещица, които искам да си взема от край време. Ето го и списъка (макар и съкратен, хаха)

1. Taxidermy Bird Skull Bat Necklace всъщност искам всичко от този магазин в etsy, момичето прави толкова страхотни неща, че чак не мога да реша кое ми е по-любимо! Цените са малко високи, но не прекалено. Абе като цяло, всичко е невероятно яко!

2. Nicole by OPI - My Cherry Amour може би ще си самоподаря този лак за нокти в обозримото бъдеще, цвета е супер як, плюс това изглежда невероятно на ноктите, но някак 15лв за лак за нокти е мааалко .. meh :|

3. Giuseppe Zanotti sneakers това определено е най-екстравагантнното ми желание, кецовете са просто красиви и още като ги видях се влюбих. За нещастие цената от 850$ ги вкарва в листата 'мечтай си'.

4. SheInside Black Leather Coat това яке го искам от почти година, а от няколко месеца стои намалено в сайта на sheinside. Обичам ръкавките и дължината иии всичкото му. Прекрасно е!

5. Настолна игра "Заселниците на Катан" обожавам настолни игри, а това е определено най-голямата ми мечта за сега.

6. The Body Shop Shea Body Scrub Нещата да the body shop са страхотни! Миришат толкова хубаво, толкова са меки и .. душички бе! Искам скраба за тяло с ший!

7. Cheap Monday Cryokine Sunglasses след като открих, че cat eye очилата ми ходят, тези веднага попаднаха в листа ми. Обожавам странната им форма!

8 коментара

  1. Кой месец си родена, ако не е тайна? Питам заради зодията :) Всичко в списъка е уникално, бих поискала същите неща за моя рожден ден, най-вече обувките и очилата, а може би и едно червило в черешов цвят като лака...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Септември, дева съм хаха. Ииии дааа, червило също няма да откажа... Ням ням ням

      Изтриване
    2. Боже, как да последвам блога ти? :D Защо няма follow бутон???

      Изтриване
    3. Ха ами google friend connect ще го трият скоро и няма смисъл да го държа в блога, пробвай bloglovin, feedly ако полваш или пък във фейсбук също пускам всичко на страницата :-D

      Изтриване
    4. Още вчера го последвах в bloglovin' и facebook, значи job done :) Това е новия ми любим БГ блог

      Изтриване
    5. Ехе, благодаря ти! Мисля че обичта е взаимна!

      Изтриване
    6. Нямаш на идея колко много се радвам! Надявам се да те виждам в коментарите от време на време, а аз чакам всеки твой нов пост с нетърпение(и бомбардирам с коментари) :) Звуча ли вече като откачен stalker? :D Добре че още не съм те ад-нала във фейсбук и не се отчайвам защо не си приела поканата за приятелство на "онази лудата непозната блогърка" :D

      Изтриване
    7. Я вземи ме добави, че да знам че поне stalk-а се прави като хората хахах /mannierox

      Изтриване