Battle of the liners

31 август 2013 г.


Днешния пост е посветен на козметичния продукт без който не мога - очната линия. Мисля, че съм споменавала и преди, че съм ползвала очни линии от сигурно почти всички марки на пазара (без high street ала бала марки с очни линии по 60лв.)
Днес ще се спра на две очни линии от ценовата категория 4лв +/- някакви стотинки. Какво по-простичко.. все е очна линия, за почти без пари. Първата е Golden Rose Dipliner, а втората Impala 501.

Ще започна с GR, нея си я купих сравнително наскоро въпреки че някак не ми се щеше. Просто ми трябваше очна линия, защото понякога ме мъзи да си слагам гел и да вадя четки, l`oreal-a току що беше свършил, пък impala-та ми е вече на свършване. Бяхме в един мол и видях щанда на розата и попитах за линии, предложиха ми нея и една с дълга четка, която просто не исках, защото ми е по удобно с къса, твърда четка. Момичето на щанда ми драсна от линията върху ръката и просто я почувствах мокра, но видях че като цяло се изсипа голямо количество, защото доста ме драсна и си помислих че е от това, изчаках да поизсъхне малко и се опитах да я поразмажа и тя тотално се размаза върху мен. На момичето му стана тъпо и каза "хаха, да нали, аз сипах малко повече" и аз се засмях от куртоазия и викам окей, все тая ще я взема. Голяма грешка. Когато я пробвах върху очите си, като си отворих окото веднага се размаза върху горния ми клепач, бърсах се, чаках да изсъхне. Тръгнах, след няколко часа вече я нямаше. Прекалено мокра, когато рисувам с нея върха на писеца дълбае по-светло а отстрани е по-тъмно, размазва се, съхне бавно, голяма мизерия. Изключително съм разочарована. Има много продукти на GR, които ИЗКЛЮЧИТЕЛНО много харесвам и са ми любими, но точно това беше възможно най-грешния избор.

От друга страна си купувам линията imapla вече от почти 2 години, това ми е 3та опаковка. Разбрах за нея, когато съквартирантката ми я даде да я ползвам една пиянска вечер на която си легнах с грима. Сутринта линията беше все едно току що я бях сложила. Веднага отидох до най-близкия подлез (хахаха) и си я купих. От тогава имаме щастлива и здрава връзка. Съхне бързо, изключително черна е, покривна, не се налага да я повтарям и най-вече - държи дълго време на очите ми, което е ..постижение. Формулата и е водоустойчива и наистина смятам, че е такава. Определно дори повече от тази на essence. Мисля определено да продължавам да си я купувам и ползвам често, защото смятам, че дори е любимата ми от всички очни линии, които съм ползвала.

Горе, ляво - Golden Rose, Долу, дясно - Imapla видимо по-тъмна от другата. Съжалявам за ужасните суочове и ужасното осветление.

 След като си сложих ръката под малко течаща вода и ги размазах с пръст по едно и също време. Golden Rose просто погина.

Извода е, че за 4 и нещо може да си купите страхотна водоустойчива линия, която бие по всички параграфи доста нейни съперници от различни ценови категории. Три пъти ура за Impala!

14 коментара

  1. Аз малко се бях излълага за продуктите на GR, че са станали на ниво... Да, вярно, има някои, които са страхотни, но в болшинството си остават кофти..
    Докато нешата на Импала направо ме изумяват! <3
    Като се върна в България следващия път, ще гледам да се сдобия <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, задължителна е за любителите на очните линии, много ми харесва и че е доста матова и не се разлива въобще по поричките на ръката ми като я слагам. Абе доста съм доволна и реших да я похваля. :)))
      Отначало исках само да пусна статийка за това колко съм разочарована от GR, но реших, че не ми се пише чисто разочарован пост ии .. да ;-) Моливите на импала също са awesomeeeee :}}}

      Изтриване
  2. Мисля, че тази очна линия ще е първото ми нещо, купена на Импала :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Надявам се да ти харесва колкото и на мен. :)) Много добре инвестирани 4лв от където и да го погледнеш.

      Изтриване
  3. Имам на Импала очна линия тип писалка, тя също е много добра.
    Блога ти е много готин!

    http://beautifulladyfm.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. От тези дългите с меката четка? Колкото и да съм професионалист с очните линии, тези са ми много неудобни за хващане и много се омазвам с тях, може би просто не съм свикнала, не знам. Но съм сигурна че е добра, каквото и да ползвам на тази пуста импала все е е готино. Освен оранжевия им фон дьо тен хаха :D
      Веднага те последвах, блога ти е чудесен и свеж!

      Изтриване
  4. Аз имам с меката четка на Импала и съм писала че е чудесна, тази ми беше и без това в списъка за след като свърши сегашната.
    Ако имаш възможност пазарувай в по-големи магазинчета от рода на Лили и ДМ, за да не ти досаждат "разбиращи" продавачки.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Вече определено разбрах че продавачките на щандовете им са просто .. неадекватни. Вече мисля да не искам помощ от тях определено... Блехх ..

      Изтриване
  5. Аз пък като съм се захванала за тая Голдън Роуз и все нея купувам от по-евтините. Уж не ми харесва на 100%, защото нещо не ми чернее достатъчно и все нея продължавам да купувам... по навик. Добре, че ме светна за Импала-та :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Импалата е страхотна и достъпна марка ии получаваш невероятно качествени и трайни продукти. Голям фен съм. Не мисля, че ще съжалиш. ;)

      Изтриване
  6. Обожавам очната линия на Импала!!! Ползвам една за 3 и нещо, в черна тубичка с розово... Уникална е!!! Но много рядко я намирам... :S

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз не помня да съм я виждала.. ще се оглеждам.
      Благодаря ти за коментара!

      Изтриване
  7. Много полезно наистина! Аз имах една по-различна на Голдън, но вече е твърде стара пък и не съм много доволна с това колко време трае на очите ми... Май май ще се купува Импала :)

    ОтговорИзтриване