Любими мобилни приложения (накратко)

25 юли 2013 г.

Здравейте! След известна пауза пак реших да направя един пост, този път малко по-технически. Тук ще се опитам да събера всички най-използвани от мен мобилни приложения за android. За протокола телефона ми е Samsung Galaxy Nexus с android актуализиран до 4.2.2 и всички приложения са тествани и вървят на тази OS и не съм сигурна как стоят нещата при iOS и по-стари версии на андроид.

Социални: (предполагам знаете всички за какво са, но все пак)
Facebook - Социална мрежа.
Instagram - За споделяне на снимки и кратки видеа.
Foursquare - За споделяне на текущото ти местонахождение и др.
Twitter - Микроблогинг.
Pinterest - Споделяне на снимки и идеи.
Tumblr - Личен блог.
Skype - IM
Vine - За заснемане и споделяне на кратки видеа.
Viber - IM



Фотография
Aviary - Възможност за снимане и едит на снимка, изключително много филтри, които си намирам в блекмаркета.
Line camera - Същото като горното, но просто не ви трябва блекмаркет.
Pudding camera - Изклщчително готини винтидж ефекти.



Игри
Pudding monsters - Изключиииително сладка логическа игра от създателите на cut the rope.
7x7 - Пъзел докато съм в метрото.
Candy Crush - По-добре не я започвайте, отрови ми здравето.
Jelly defense - Може би любимата ми игра. Платена, но си заслужава. Изключително заразителна, прекрасен интерфейс и суупер готини звуци. Смъквайте! Мисля че я има в блекмаркета.
Ski Safari - Първата игра, която си купих. Изключително увлекателна и забавна.
Scramble with friends - Откриване на думи. Ако искате мултиплеър е страхотно занимание.



MISC
AirDroid - Клауд приложение за безжичен достъп от компютъра ти към мобилното устройство.
Софспирка - За проверяване на следващия градски транспорт по спирките на София
Playboard - Изккючително лесен начин за намиране на интересни приложения разделени по категории.
Wunderlist - Списъци, ремаъндъри, аларми.
Zedge - За откриване на wallpaper-и и мелодии за звънене.
Shazam - Разпознаване на песни, чиито име не знаеш. Пускаш докато върви песента и ти казва как се казва. Любимо ми е!
Blackmart alfa - Общо взето може да намерите почти всички платени приложения за без пари.
Feedly - RSS рийдър.


1 коментар