Mannie hreats ♥ Bilka BIO certified ♥

18 май 2013 г.


Всичко започна от блога на Womanberry, която писа за новите продукти на Bilka по-рано тази година. Супер ми хареса поста и и тъй като ми свършваше скраба за лице на Neutrogena реших да си взема този на Bilka, защо пък не .. цената му е почти тройно по-ниска пък и вече кожата ми взе да се изсушава и от комбинирана май взех да налазвам направо в сухите дебри на епидермиса (Боже, какви ги говоря?!) Та да де, купих си скраб. Измих се. Подсуших си лицето и не ми опъваше! Не беше сухо и ..хартиено. Открих топлата вода! Еврика, ползвах още няколко дена и реших да си купя балсама за ръце. Чесно ви казвам никога не съм ползвала по-мек крем за ръце (ако дори може да се нарече крем) Суупер малко количество, попива веднага, мекота .. nonstop, купих и хидратиращия крем. Мирише на крем за ядене .. бисквитена торта, опаковката се чувства малко ..евтина, защото е пластмаса, но на кой му пука.. а аз ползвам крем всеки ден (това не се е случвало до сега)

До сега никога не съм била толкова доволна в влюбена в някакъв козметичен продукт. Обичам Bilka повече от lush в момента, ха!

Единственото, което не ми харесва в цялата история е, че скраба е малко труден за отмиване. Самите частици не се разтварят във водата и трябва малко да си загребеш за да ги махнеш от лицето си, което пък го прави идеален за под душа.

Абе - купувайте. Ако искате по-обстойно ревю прочетете блога на Мери и Бори, за който дадох линк по-рано. Блога е върха също - следете ги ;)

Публикуване на коментар