Музикална вечеринка.

25 май 2013 г.

Минаха две седмици от концерта на depeche mode, който беше доста як, въпреки дъжда, местоположението на стадион "Локомотив", умората и факта че не можех да си събера ума и тялото дни преди и след това.
Доказателство: Кхм .. всъщност този пост не е за depeche. Става дума за подгряващата група наречена F.O.X, които позаслушах, когато ги обявиха, а на концерта направо разцепиха. Жалко, че все още не са толкова известни и на хората взе да им харесва чак към края .. НО(!) все пак това е първо турне, първи албум .. какво друго може да се очаква. Дано децата продължават в същия дух, защото ги смятам за доста свежо попълнение на музикалната сцена, въпреки доста натрапчивото им .. хип излъчване. Мацката-вокал е страхотна и има специфичен глас, който не мога да се сетя на кого ми напомня. Абе оставям ви с двете ми любими техни песни. Другото може да намерите и тук.

 

4 коментара

  1. Напълно съгласна! И аз бях там :) I am electric стана едно от любимите ми парчета http://www.youtube.com/watch?v=WV4Hyb_c2ac ...

    la-foienvous.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Даа! Страхотни са!
      Леле, обожавам блога ти! ОБОЖАВАМ ГО! Страхотен е, нямам търпение днес да имам малко повечер време да се гмурна по-задълбочено :)
      Поздрави!
      x

      Изтриване
    2. Този коментар бе премахнат от автора.

      Изтриване
    3. Значи супер, защото и аз обожавам твоя... Как можах да го открия едва вчера? Харесвам и бретона ти! Звучи странно, не го приемай като комплимент ако искаш :D аз не режа моя над веждите, защото изглеждам нелепо :D Може и да не си личи по сладникавия ми блог, но всъщност много си приличаме... Някой ден ще го напълня с вещици, метални шипове, черен цвят и Depeche Mode, защото много ги обичам :)

      Изтриване