Being a girl

21 февруари 2013 г.

Mомиче съм все пак, реших да направя един пост за любимите ми гримове, козметики и т. нар. БЮТИ продукти. Не знам защо, както повечето ми постове този също няма определена причина за съществуване, но съм си обещала, че ще си държа блога активен и просто това ми дойде на ум. Та, стига с интрото ето и моите любими продукти.



Нека започнем с фон дьо тен, защото по принцип това слагам първо. В момента имам 3-4 вида, но опреледено два са ми любими и ги смесвам по простата причина, че единия е прекалено тъмен.
Обичам всичко healthy mix на буржоа, имам и серума и фон дьо тен-а пробвала съм и коректора, всичко е страхотно. Много е мекичък и подхранващ, особено зимата, когато кожата ми е по-суха. Римел-а ми е нова покупка, взех го със супер яко намаление и изненадващо го заобичах почти колкото healthy mix-а. Смесвам ги защото Буржоа е малко по-тъмен от тена ми, а римела е със розови ..подтонове(?), а аз съм по .. жълтеникава :D

bourjois healthy mix serum (обелих се опаковката, защото отсрани взе да се разлепя) + rimmel match perfection






_________________________________ 

Очна линия. Пробвала съм .. много. Общо взето нося линия от .. 7-8ми клас ВСЕКИ път когато излизам (хе, почти де, но да кажем 99% от случаите). Минала съм течни, гел, водоустойчиви, меки четки, твърди четки, моливи и какви ли не, но течните очни линии на impala и super liner на l`oreal са ми .. любими. Двете открих през последната година и ще ги купувам доста както се очертава. Любим молив за очи ми е този на golden rose наречен TRUE KOHL, не само kohl! С импала и розата можете да минете доста тънко с очния грим. Също молива ми за вежди е golden rose и е в по-сивата гама, определено го предпочитам пред този на essence, който беше черен като молив за очи и ме правеше като ..Вежди Рашидов.




 _________________________________ 

Спирала Не слагам много спирала по принцип и не притежавам много, но определено любимата ми е l`oreal volume collagen, не знам дали още се прави, знам че има някакви наследници, които не знам дали са толкова добри, но тази беше страхотна. Дадох доста пари за нея, което беше и причината да не я закупя отново, но определено си заслужава. Мисля че беше около 23лв, когато я ползвах
Нямам оригинална снимка, сори :)



 _________________________________ 


Устни. NIVEA + RIMMEL = END OF STORY.
Балсамите за устни на нивея са едно от най-милите неща в живота ми. Особено светло и тъмно сините. Те са истинския хардкор балсам за устни. 4лв и напуканите устни вече не са проблем.
Имам едно червило, никога не съм била по червилата, но вече определено съм. Намерих ..така да се каже цветовата гама, която ходи на странния ми латино-монголски тен :D Кейт Мос номер 107! Да живеят наситено червените (почти лилавеещи) червила!

Мисля тук да разделя темата на две, защото става много дълга. Тези дни ще продължа с козметика ;)

Публикуване на коментар