Being a girl pt. 2

23 февруари 2013 г.

Добре дошли във втора част на момичешия ми пост. Тук съм събрала остатъка от предния пост ;) n-joy




Кремове.
О-Б-И-Ч-А-М aroma, всичко тяхно което пробвам е супер. Обичам Бочко, обичам регенериращия крем на арома, Q10 за ръце, почистващите им кърпички, душ геловете, обичам евтини-но-също-толкова-ефикасни-български-продукти-като-скъпарските-глупости.
Това е.
Но не мога да не дам и заслуженото на neutrogena, които доста ми помогнаха с досадните след-младежки пъпки, които ми се появяват :}


_________________________________

За грижа за косата мога да кажа само - LUSH. Органично, щадящо, миришешщо невероятно, работещо прекрасно за чувствителния ми скалп и коса, траещо МЕСЕЦИ .. нещо. Обичам всички шампоани на lush, които съм пробвала, но най-любим ми е seanik. Ползвам и разни кристали за коса, но те всичките са почти еднакви, така че - избора си е личен.

Снимката не е моя. В момента този, който ползвам се е сраснал с ultimate shine и не е много за снимане :D

_________________________________

В банята ползвам скраба на nautrogena и любимия ми миришещ душ гел на aroma отново. Nom nom nom :)~


_________________________________

Мицералната вода на Bioderma - това си е съвсем отделна категория. Бях чела и гледала много за нея и "магическите" и способности, не вярвах до последно и когато започнах да я ползвам бях доста скептична, но никой друг дегримьор не маха толкова лесно грим. Никой! Ползвам я и за дегримьор и просто за почистващо средство в дните, които не нося грим.



_________________________________
Парфюм. Трудно, но мисля че Miss Dior Cherie е най-прекрасно ухаещия парфюм който имам/съм имала някога. Отидете и го помиришете .. припадам от кеф!


_________________________________

Пост-снимачна лудница :D БАЙ!

Публикуване на коментар