Кости

11 октомври 2011 г.

Когато дърветата умираха, аз се раждах. Студено и дъждовно, никой не беше вярвал, че ще стигна до тук, но ето ме. Преди няколко години казаха "Е, тя си изглежда като нормално момиче." Хах, как изглеждат нормалните момичета? Едва ли са така. Когато жените раждат усещат болка която се равнява на 20 счупени кости. Не знам за майка ми, но моите вече са счупени до една.

Да, като обикновените момичета съм. Точно като тези, които вярват на красиви думи и мечтаят, когато стане 11 часа и няколко определени миути. За тази определена минута години наред изричах едно и също нещо.

Никога не се случи.

Съвсем обикновено, нали? Счупените кости си болят.. дори когато мечтаем да са заздравели. Дори, когато затворим очи. Толкова много исках да се превърна в желание на малко обикновено момиче гледащо към звездите с очарователната си детска наивност. С прекрасната си вяра в доброто и малки присвити очички, казващо "Моля те .. моля те. Искам да се сбъдне!" Ако някога стана желание, повярвате ми - ще се сбъдна! Ще заблестя и затанцувам докато ме изричат. Ще се гмурна в нощното небе и ще стана реалност.

Обичам мрака навън, така когато изляза все едно се сливам с него. Мрак потъва в мрака. Черна дупка, която засмуква всичко около себе си. Чупи кости.

Не знам за обикновените момичета, но това тук мечтае да е като тях. Опитва се .. крепи се на гипса сковал цялото и тяло и дори понякога успява. Дори понякога си вярва. Колко ли счупвания можем да понесем през времето ни в този свят. Сигурно хиляди, милиони .. но дори когато заздравеят остава един белег. Калциран. Той ти напомня и те наболява, когато навън е студено и дъждовно. Точно, като когато се раждах.

Не искам да съм човек, не искам да правя човешки грешки, не искам да чувствам човешки емоции. Искам да съм малко птиче, което може да отлети някъде на юг, където е топло и няма болка от счупванията.

Искам да отлетя. Искам да забравя какво е да се опитваш да станеш обикновено момиче.



____

Знам, че си казах, че повече няма да пиша тук. Няма ме.

1 коментар