Program Files

12 ноември 2010 г.

По образ и подобние на разни други блогъри и аз правя подобна статийка за най-използваните неща, наръгани в моята папка program files. Явно е мУдЯрно, така че и аз да се включа.. и без това напоследък не ми идва нищо интересно за писане/размишляване и .. те така.

Avira е първото нещо, което слагам на компютъра си след преинсталация. Дълги години бях с NOD32, нямах оплаквания, но просто ми писна през няколко месеца да търся ключове, кракове, програми за хакване на антивирусна (колко тъпо звучи) и т.н. така че спрях да се занимавам. Вярна до гроб, стабилна, лека и безплатна антивирусна програма без която не мога.




Google Chrome. Защо Хром ли? Защото (може и да не съм права, но) е лек. Или по-специфично - по-лек от firefox. Защото има супер удобни за мен extensions, които се понасят доста леко от браузъра. Неизменна част от хорама ми са last.fm free music player, chrome reader, chromed bird, facebook photo zoom, fastestchrome, google mail checker, tumblr dashboard. Ползвам го вече година и няма на къде да бъда по-доволна. Препоръчвам.

WinAmp. Наречетеме задръстена, старомодна, глупава и какво ли още не, но от първия ми компютър до сега използвам WinAmp, за кратко съм го заменяла със Songbird и iTunes, но винаги си се връщам при него. Таговете на песните ми са прекалено зле и аз съм прекалено мързелива да ги оправям и за това се отказах от iTunes преди време, а след тъпото държане на Songbird под windows просто ми се отщя (за справка - използвах songbird по времето, когато бях с linux). Новия скин изглежда прилично, от качество на звук не разбирам (и сигурно ми личи), затова съм напълно удовлетворена от програмата. Използвам я винаги в комбинация с last.fm scrobbler.

GOM Player е също едно що-годе ново попълнение в програмите ми. Достойно и очевидно замени BS Player-а, който използвах дълги години. Качеството на самия плеър си личи с просто око при сравнение с други плеъри и с малко лични настройки от моя страна GOM се превърна в една от най-любимите ми и използвани програми. 80% от времето ми на компютъра е прекрано в гледане на филми и сериали така че си ми е редовно включен. Рядко смъквам HD качества, но съм забелязала че яко насича ако ги пускам през него. Може и проблемът да е в моя телевизор.



RocketDock. Мразя да имам икони по десктопа. Просто не ги понасям, за това решението за мен е Rocketdock + Avedesk. Това което ми харесва е че мога да персоанализирам иконите по какъвто си искам начин. Признавам си, че съм абсолютен маниак на дема десктопа ми и винаги си играя по 100 часа за да направя всичко в тон. Програмата отговаря на всичките ми изисквания от такъв тип десктоп приложение. И изглежда ето толкова прекрасно: Screenshot-1 ; Screenshot-2



Picasa. Бърза, удобна, прекрасен интерфейс, лесна за настройване. С един клик имате достъп до всички снимки на компютъра си, едит, ъплоудване на албуми в сайта, хронология на снимките, постоянно синхронизиране с избраните директории и/или целия компютър, тагване на лица, местонахождения. Прекрасна е. Нямам думи. Естесвения и редовен проблем напрограми от този вид с мърдащите гифчета или поне аз нещо не съм открила правилни настройки. Идея си нямам. Определено, ако не сте я пробвали - сега е времето.



FileHippo. UpdateChecker-а подържа всички програми в компютъра ми до най-актуалната възможна версия + бета версиите. Програмата автоматично ти съобщава, когато имаш ъпдейт и веднага те пренасочва към сайта си за да ги свалиш. Доста полезна за мен и предполагам още много хора.



Evernote е много приятна за използване програма за всякакви бележки, to-do листове, идеи и какво ли още не. Може супер лесно да се драг-ва всякаква медия от компютъра или сайтове в самата бележка. Можете дори да запазвате цели уеб страници, текстове, домашни, чернови. Страхотна е. От първото и отваряне супер много се зарибих и си я използвам доста често по всякакви случаи. Особено ако сте човек, който има тенденцията да забравя всичко (като мен) това е едно от най-полезните за вас приложения. Заслужава си да и хвърлите едно-две очи.

Публикуване на коментар