По случай новата учебна година.

2 октомври 2010 г.

Йе. 2ри курс. За втори път.

Явно ми върви да преповтарям (или евентуално потретям) какви ли не неща тая година.

Чакам да стане време да ходя на работа докато примирам от глад и слушам изключително забавна песничка в която се пее "I hate everyone .." Доста тъпо се получи днес. Не отидох на тъпия тату фест, в който тая година се надявах да видя малко съспеншън и разни други откаченячески неща, но няма значение.. не ти трябва да ходиш по тату фестове да си готЯн татуиран и надупчен изрод (който (иди-дойди) очевидно съм).

Тей като сега си имам нов блог и от опит знам, че съм доста досадна за четене, защото мислите ми постоянно се вихрят като ненормални в полу-празната ми тиква, няма да ви тормозя повече. Пък и мисля, че си намерих нова жертва .. типа който си е отворил вратите на голфа пред блока ми и е надул Силиконя на макс.

Довижданйе. Другия път нещо по интересно.

Публикуване на коментар